خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را

گزینه Ungroup Sheets در اکسل چه کاربردی دارد؟

در آموزش زیر پاسخ این پرسش داده شده است :


پاسخ سوال شما :


9 . کار با چندین برگه در اکسل 2016

هر فایل اکسل بطور پیش فرض حداقل دارای یک برگه می باشد. وقتی با حجم زیادی از داده ها کار می کنید، شما می توانید چندین برگه بسازید تا ورک بوک (workbook) اکسل خود را بهتر سازماندهی کنید و پیدا کردن محتویات برای شما ساده تر گردد. شما همچنین می توانید برگه های خود را گروه بندی کنید تا بصورت همزمان بتوانید اطلاعاتی را به برگه های مختلف اضافه کنید. ...


هم چنین در این آموزش می توانید پاسخ پرسشهای زیر را نیز ببینید :

آموزش نحوه گروه بندی برگه های اکسل و همینطور خروج برگه ها از وضعیت گروه بندی
آموزش نحوه جلوگیری از حذف یک برگه اکسل با استفاده از گزینه Protect Sheet
آموزش نحوه حذف یک برگه اکسل
آموزش روش تغییر رنگ برگه ها (شیت های) اکسل 2016
آموزش نحوه جابجا کردن برگه های اکسل
آموزش روش تغییر دادن نام برگه ها یا همان شیت های اکسل
آموزش نحوه کپی کردن یک برگه اکسل به یک فایل دیگر اکسل
آموزش نحوه کپی کردن یک شیت اکسل به یک فایل دیگر اکسل
آموزش نحوه کپی کردن شیت های اکسل 2016
آموزش روش کپی کردن برگه های اکسل
آموزش تنظیم گزینه Include this many sheets در اکسل و کاربردهای آن
تنظیم تعداد برگه های پیش فرض اکسل در هنگام ایجاد فایل اکسل جدید
آموزش ایجاد یک برگه جدید در اکسل

فهرست آخرین آموزشهای خوش آموز در موضوع نرم افزار آفیس


مدیریت پروژه در اکسل چیست و چه نقشی در بهبود فرایند ها دارد؟

اکسل یکی از برنامه‌های کاربردی مایکروسافت است که در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد. یکی از کاربردهای بسیار مهم این نرم‌افزار مدیریت پروژه است. در صورت شناختی جزئی از اکسل به خوبی می‌توان دریافت که این نرم‌افزار تا چه اندازه مدیریت و انجام پروژه‌های مختلف را ساده‌تر می‌کند. قابلیت‌های اکسل سبب شده که استفاده از آن در زمینه برنامه‌نویسی و کنترل پروژه هر روز عمیق‌تر از دیروز باشد. اگر چه برای مدیریت پرو...


فارسي كردن شماره صفحه در ورد - روش هایی آسان و سریع

نرم‌افزار مایکروسافت ورد (Microsoft Word) از جمله نرم‌افزارهای پرکاربرد مورد استفاده برای ایجاد فایل‌ها و اسناد مختلف است. این نرم‌افزار ویژگی‌ها و تنظیمات بسیار زیاد و متنوعی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فایل‌ها و اسناد خود را به شکل دلخواه خود آماده سازی کنید. برخی از تنظیمات همچون وارد کردن شماره صفحه، تغییر فونت، سرصفحه و پاورقی، تیترها و متن، به طور معمول برای آماده کردن تمام انواع ف...


اضافه کردن فهرست در ورد - آموزش گام به گام

نزدیک‌ترین فایل وردی که دارید را باز کنید و به آن نگاهی بیاندازید. احتمالاً فایل شما حاوی چند صفحه مطلب است اما هیچ گونه فهرستی در آن وجود ندارد. حالا یک گزارش تحقیقاتی یا اسناد مربوط به یک نرم‌افزار که در فایل ورد نوشته شده‌اند را باز کنید. بدون یک فهرست جمع و جور، این اسناد نمی‌توانند حرفه‌ای باشند. ...


رفع ارور You are trying to open a file type در نرم افزار Visio

با استفاده از ابزار Active Directory Topology Diagrammer می توانید نمایش گرافیکی از زیرساخت Active Directory خود داشته باشید. برای استفاده از ADTD باید حتما VISIO را به طور کامل نصب کرده باشید. پس از نصب ADTD و Microsoft Visio در ویندوز، زمانی که ابزار سعی کرد نمودارها را ایجاد کند، خطای زیر رخ داد. ...


مدیریت لیست auto-complete در outlook

در مقاله قبلی دیدیم که چگونه می توانیم مخاطبین و ایمیل های پیشنهادی را هنگام ارسال ایمیل از طریق Outlook حذف کنیم. لیست تکمیل خودکار یک ویژگی بسیار مفید است که در زمان ما صرفه جویی می کند. در مراحل زیر، نحوه مدیریت مقادیر autocomplete توصیه شده را با غیرفعال کردن کامل این ویژگی در Outlook و «پاک کردن» کل autocomplete خواهید دید....



دسته بندی مطالب خوش آموز