خوش آموز به آموزشگاه رایگان خوش آموز خوش آمدید

دوره رایگان آموزش Microsoft CRM 2016

دوره رایگان آموزش Microsoft CRM 2016

کد مطلب : 1026 PDF

Customer relationship management یا همان مدیریت ارتباط با مشتریان که به اختصار CRM هم نامیده می شود، نرم افزاری است که به شیوه ها، استراتژی ها و فن آوری هایی اشاره می کند که شرکت ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های مشتری و اطلاعات آنها در طول چرخه حیات مشتری، با هدف بهبود روابط تجاری با مشتریان، کمک به حفظ مشتری و در نهایت فروش بیشتر محصول یا خدمات به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد(با ثبت همه اطلاعات مشتری باعث تداوم بیشتر و محکم شدن رابطه شما با مشتریانتان می شود). اگر اطلاعات از ریز و درشت مشتری برایتان اهمیت دارد، اگر به دنبال فروش بیشتر به مشتریان جدید، در کنار حفظ مشتریان قدیمی هستید، حتما به سمت CRM بروید. نرم افزاری که امروزه و حتی در چندین سال پیش هم نزد بسیاری از سازمان و شرکت های کوچک تا بزرگ و محبوب بوده است. CRM تمامی اطلاعات مشتریان را در یک پایگاه داده مرکزی قرار می دهد تا هر کاربری با توجه به سطوح دسترسی داده شده به آنها، به اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشند. CRM نه تنها بحث ثبت اطلاعات مشتری، بلکه قسمت های بازاریابی و فروش را هم به طور کامل پوشش داده است(در طول دوره کاملا با این مباحث آشنا خواهید شد). در یک مقاله جداگانه، به طور مفصل به مبحث معرفی CRM پرداخته ایم، اگر در خصوص CRM و درک این نرم افزار، نیاز به مطالعه دارید، پیشنهاد می کنم حتما به این مقاله مراجعه کنید. در این مقاله سعی شده که تا حد توان و تا جایی که سواد ناچیز بنده از CRM یاری رسانده، یک درک درست و اصولی از CRM را به کاربران و کسانی که به CRM علاقمند هستند ارائه دهم. در بین شرکتهای زیادی که نرم افزار CRM را به فروش رسانده و در اختیار شرکت ها قرار می دهند، کمپانی مایکروسافت یکی از بزرگترین نرم افزارهای CRM را داراست که کلا این برنامه را متناسب با نیاز خود می توانید Customize کنید. و همین Microsoft CRM، نرم افزاری است که قرار است با هم آن را بررسی کرده و به شما دوستان تا جایی که بتوانیم آموزش دهیم.

سرفصل های آموزشی Microsoft CRM


  1. بررسی پیش نیازهای نصب Microsoft CRM 2016
  2. آموزش نصب microsoft crm 2016
  3. لاگین به CRM
  4. تنظیم و ایجاد سال مالی
  5. افزودن واحدهای ارزی کشورها
  6. ثبت روزهای تعطیلی کاری
  7. اضافه کردن واحدهای سازمانی
  8. اضافه کردن کاربران به CRM
  9. تخصیص دسترسی به کاربران
  10. نصب Email Router
  11. تنظیمات Email Router
  12. تنظیمات Duplicate Detection Settings
  13. ایجاد Team ها در CRM
  14. افزودن محصولات به CRM
  15. بحث Subject ها
  16. تنظیمات Resource Group ها
  17. افزودن Service ها
  18. معرفی سایت های خدمات رسانی به مشتریان
  19. منابع سازمانی یا Facilities/equipment
  20. افزودن Contact
  21. ویرایش Contact
  22. افزودن Accounts
  23. ارتباط دهی بین Contacts ها و Accounts
  24. ثبت وقایع یا Post ها
  25. بخش Activity - ایجاد Task
  26. ارسال و دریافت ایمیل
  27. تنظیم قرار ملاقات
  28. ثبت فکس های ارسالی و دریافتی
  29. مدیریت تماس های تلفنی
  30. Service Activity
  31. فعالیتهای مشتریان یا Activiies در فرم مشتریان
  32. افزودن فایل پیوست برای مشتریان
  33. ایجاد قالب آماده ایمیل
  34. آشنایی با Quick Campaign
  35. دانش نامه یا Article Templates
  36. تهیه خروجی اکسل
  37. نحوه Import کردن اطلاعات
  38. ایجاد Rule یافتن رکوردهای تکراری یا Duplicate شده
  39. ایجاد Job ها برای Duplication Detection Rule ها
  40. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت اول
  41. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت دوم
  42. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت سوم
  43. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت چهارم
  44. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت پنجم
  45. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت ششم
  46. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت هفتم
  47. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت هشتم
  48. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت نهم
  49. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت دهم
  50. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت یازدهم
  51. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت دوازدهم
  52. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت سیزدهم
  53. بخش سفارشی سازی فرمها - قسمت چهاردهم
  54. آشنایی با فرم Campaigns
  55. نحوه ارسال پاسخ به کمپین های تبلیغاتی یا Campaign Responses
  56. آشنایی با فرم LEAD
  57. سفارشی سازی فرم Lead
  58. آشنایی با فرم Competitors یا رقبای تجاری
  59. آشنایی با فرم Quotes یا پیش فاکتور
  60. آشنایی با فرم Order
  61. آشنایی با فرم Invoice
  62. آشنایی با فرم Quick Campaign
  63. آشنایی با فرم Rollup Queries
  64. آشنایی با فرم Calendar
  65. آشنایی با فرم Alerts
  66. آشنایی با Case ها
  67. آشنایی با Queues ها
  68. بررسی فرم Articles
  69. آشنایی با contracts یا قراردادها
  70. نحوه ایجاد الگوی قراردادها یا Contract Template
  71. آشنایی و ایجاد Workflow
  72. آشنایی با گزارش ساز CRM
  73. ایجاد ارتباط بین Outlook و CRM

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: