خوش آموز اولین و تنها سایت آموزشی %100 رایگان ایران با 3741 آموزش متنی، تصویری و ویدئویی

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی

کد مطلب : 1059 PDF

هر سازمان و شرکت و حتی کارخانه ای برای خود یک چارت سازمانی دارد. شما در CRM این مکان را دارید که حتی این چارت در قسمت Business Unit پیاده سازی کنید. اما چیزی که مهم است این است که هر شرکتی متشکل از واحدهایی و نیروهایی است که در آن واحها مشغول به کار هستند. شما می بایست که این واحدهای سازمانی را در برنامه وارد کنید، در روند اموزش و استفاده از برنامه CRM به دفعات از این واحد سازمانی استفاده خواهیدکرد. پس حتما باید این بخش تکمیل شود.
در این بخش بطور پیش فرض فیلدهای زیادی وجود دارد اما شما متناسب با نیازتان اقدام به تکمیل و پر کردن فیلدهای موجود کنید.
به صورت ساده برای اضافه کردن Business Unit در CRM به قسمت Settings رفته و از تنظیمات ستون System به Security وارد شوید

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حالا به Feature مربوط به Business Units واردشوید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

با وارد شدن به قسمت Business Units فرم شکل زیر را مشاهده خواهید کرد. دقیقا در اینجا باید واحدهای سازمانی را وارد کنید. همان واحدهایی که بطور مشخص شما در شرکت یا سازمانتان دارید. این واحد ها دارای مدیر و کارمندان و کارکنانی هستند.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

برای اضافه کردن واحد سازمانی کافیست روی دکمه New کلیک کنید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

به عنوان مثال من در اینجا واحد فروش را اضافه کردم. اما واحد فروش شما ممکن است شامل طیف زیادی از محصولات باشد که هر کدام از انها به واحدهای کوچکتری منفک شده باشد.
پس از ثبت این واحد سازمانی مجددا روی دکمه New کلیک کنید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حالا یک واحد که زیر مجموعه واحد فروش باشد را وارد می کنیم. حالا باید مشخص کنیم که این واحدی که در اینجا وارد کردیم، زیر مجموعه چه واحد دیگری در سازمان ما است.
به قسمت Parent Business بروید، مانند شکل بالا روی لینک Look up more records کلیک کنید تا فرم شکل زیر نمایش داده شود. در این فرم واحدهایی که تعریف کرده اید، در یک جدول به صورت لیست شده نمایش داده می شود.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

از آنجایی که این واحد جدید، زیر مجموعه واحد فروش است، پس واحد فروش را به عنوان سرگروه این واحد انتخاب می کنیم. دقیقا مثل یک درختواره شما هر چقدر که بخواهید می توانید این واحدها را به صورت زیر مجموعه ای در برنامه ادامه دهید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز

بدین ترتیب شما خیلی راحت می توانید واحدهای سازمانی خود را در اینجا ایجاد کنید. اگر واحدهای موجود در شرکت شما در نقطه دیگر واقع شده اند می توانید سایر فیلدها، مثل آدرس را پر کنید وگرنه ضرورتی به پر کردن همه فیلدها ندارید.
CRM مایکروسافت از آنجایی که برای همه بیزنسها طراحی شده، دارای این همه پیچیدگی است و گرنه ما بر حسب نیازمان اقدام به تکمیل فیلدها می کنیم.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - اضافه کردن واحدهای سازمانی . آموزشگاه رایگان خوش آموز


برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.


دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: