خوش آموز اولین و تنها سایت آموزشی %100 رایگان ایران با 4402 آموزش متنی، تصویری و ویدئویی

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - ثبت وقایع یا Post ها

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - ثبت وقایع یا Post ها

کد مطلب : 1124 PDF

در مقالات قبلی در خصوص نحوه ایجاد مشتریان حقیقی و حقوقی توضیحاتی را خدمت شما دوستان ارائه کردیم و دیدید که چطور می توان مشتری را در داینامیک CRM مایکروسافت اضافه کرد. اما در این مقاله در رابطه با همین مشتریان حقیقی و حقوقی قصد داریم به موضوع دیگری بپردازیم. شما در رابطه با مشتریانتان نیاز است که ثبت وقایع داشته باشید منظور این است که هر گونه کاری یا صحبت یا هر اطلاعاتی که مربوطط به مشتری است را باید همیشه ثبت شده داشته باشید. برای درک بهتر مسئله لطفا به پنجره مربوط به Accounts یا Contacts وارد شوید.

دوره آموزش رایگان ریاضی پایه و جبر

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - ثبت وقایع یا Post ها . آموزشگاه رایگان خوش آموز

اگر به وسط پنجره دقت کنید، یک پانل عمومی یا social Panel را مشاهده خواهید کرد که هر گونه عملیاتی توسط هر کاربری بر روی هر مشتری انجام شود، در این قسمت مشاهده خواهید کرد.
در قسمت Posts شما می توانید پست های مربوط به این مشتری را مشاهده کنید و حتی خودتان به صورت دستی اقدام به افزودن دستی Posts یا ثبت وقایع برای این مشتری کنید.
به عنوان مثال می خواهیم برای این مشتری یک پست را ایجاد و ذخیره کنیم پس در جعبه مربوط به Posts متن مورد نظر را تایپ می کنیم.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - ثبت وقایع یا Post ها . آموزشگاه رایگان خوش آموز

و برای ثبت این رویداد یا پست، روی دکمه Post کلیک می کنیم.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - ثبت وقایع یا Post ها . آموزشگاه رایگان خوش آموز

همانطور که مشاهده می کنید، اطلاعات ما برای ثبت وقایع، در این قسمت با موفقیت ذخیره شد. دقت کنید که هر ثبت وقایع یا پست، توسط هر کاربری متولی آن پست باشد، ذخیره می شود. یعنی نام کامل آن کاربر به همراه آن پست نمایش داده خواهد و مشخص می شود که این پست توسط چه کسی ایجاد شده است. شما حتی این امکان را دارید که برخی از این پستها را Like کنید و برای این پستها Reply به عنوان پاسخ وارد کنید نمونه این Reply ها را در فیسبوک یا ایسنتاگرام حتما مشاهده کرده اید و دیده اید که چطور می شود به یک پست یا Comment، جواب یا Reply داد.
مشاهده اطلاعات این مشتری و همچنین پستها برای سایر کاربران با توجه به دسترسی هایی که در قسمت Security Role تنظیم کرده اید، میسر می شود و چنانچه کاربری دسترسی کافی برای مشاهده اطلاعات را نداشته باشد، نتیجه این می شود که به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت و بدین طریق از اطلاعات مشتریان برای افراد غیر مجاز جلوگیری به عمل خواهید آورد.
هر گونه اتفاقی که بین شما و مشتریانتان در حال وقوع یا رخ داده شده است را در این قسمت ثبت کنید تا همیشه اطلاعات کاملی از مشتریانتان در دست داشته باشید.


برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.





دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: