خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با Queues ها
در پست جلسه قبل، به شما نشان داده شد که چطور باید Case های خودتان را ایجاد کنید و در مواقعی باید Case ایجاد کنید. سپس قرار بر این شد که ببنیم چگونه Case ای را به کارتابل Team یا User هایی ارسال کنیم و آن کاربران از کجا بدانند که Case ای بدانها محول شده یا نه.
برای توضیحات بیشتر، به فرم Case در دپارتمان Service وارد شوید.
همانطور که مشاهده می کنید، در اینجا دو Case ایجاد شده است که تصمیم داریم انجام این دو Case را به User هایی محول کنیم.
Case اول را از لیست انتخاب کرده(اگر می خواهید همه Case ها را به یک User یا Team تخصیص دهید، همه Case را انتخاب کنید) و از نوار ابزار بالا، دکمه Add To Queue را کلیک کنید.
در این پنجره کوچک نمایش داده شده، کافیست User یا Team مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه Add را کلیک کنید. شما به همین ترتیبی که مشاهده کردید می توانید این Case ها به کاربران یا Team ها واگذار کنید.
اما کاربران چطور باید متوجه شوند که بدانها Case ای محول شده و باید آن را انجام دهند؟
بسیار ساده اینکار انجام می شود. من در یک سیستم دیگر با یکی از User هایی که در CRM وارد کرده ام لاگین می کنم و سپس به CRM عمل لاگین را انجام می دهم.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید پس از لاگین در Home Page سی آر ام و در پانل کوچک Social، می توانید ببینید که Case ارجاع داده شده به کاربر نمایش داده شده است. اما همانطور که می دانید اکنون در محیط تست هستیم و ما User ها و مشتریان زیادی در CRM نداریم که خیلی شلوغ باشد، اگر چنین بود به این راحتی نمی توانستیم Case تعریف شده برای خودتان را مشاهده کنید. چون همیشه What's New در حال آپدیت و بیشتر شدن است. در این حالت باید فقط رکوردهایی که مدنظرتان است را در این پانل کوچک مشاهده کنید. لطفا به گوشه همین پانل و All Records دقت کنید. در این حالت همه چییزهایی که باید در اینجا به نظر شما برسد، نمایش داده می شود. در اینجا فقط می خواهیم Case هایی که به ما ارجاع شده است را ببینیم. کافیست روی All Records مانند شکل زیر کلیک کرده و آیتم My Activate Case را انتخاب کنید.
بدین ترتیب فقط Case های فعال مربوط به همین کاربر در این پانل نمایش داده می شود.
راه دیگر آن است که به دپارتمان Service مراجعه کرده و به سراغ Queues بروید. تا به فرم صف وارد شوید.
بصورت پیشفرض ممکن است در این فرم، Case های شما نمایش داده نشود، لطفا به پارامترهایی که در تصویر بالا برای جستجو انتخاب کرده ایم دقت کنید. با انتخاب این گزینه ها و سایر گزینه های موجود در این لیستها، نتایج جستجو تغیسیر خواهد کرد. بدین طرقی که خدمتان آموزش دادیم، هر کاربر می تواند از Case های محول شده به خودش اطلاع حاصل کرده و پیگیر کار شود.
برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.
برای توضیحات بیشتر، به فرم Case در دپارتمان Service وارد شوید.
همانطور که مشاهده می کنید، در اینجا دو Case ایجاد شده است که تصمیم داریم انجام این دو Case را به User هایی محول کنیم.
Case اول را از لیست انتخاب کرده(اگر می خواهید همه Case ها را به یک User یا Team تخصیص دهید، همه Case را انتخاب کنید) و از نوار ابزار بالا، دکمه Add To Queue را کلیک کنید.
در این پنجره کوچک نمایش داده شده، کافیست User یا Team مورد نظرتان را انتخاب کنید و دکمه Add را کلیک کنید. شما به همین ترتیبی که مشاهده کردید می توانید این Case ها به کاربران یا Team ها واگذار کنید.
اما کاربران چطور باید متوجه شوند که بدانها Case ای محول شده و باید آن را انجام دهند؟
بسیار ساده اینکار انجام می شود. من در یک سیستم دیگر با یکی از User هایی که در CRM وارد کرده ام لاگین می کنم و سپس به CRM عمل لاگین را انجام می دهم.
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید پس از لاگین در Home Page سی آر ام و در پانل کوچک Social، می توانید ببینید که Case ارجاع داده شده به کاربر نمایش داده شده است. اما همانطور که می دانید اکنون در محیط تست هستیم و ما User ها و مشتریان زیادی در CRM نداریم که خیلی شلوغ باشد، اگر چنین بود به این راحتی نمی توانستیم Case تعریف شده برای خودتان را مشاهده کنید. چون همیشه What's New در حال آپدیت و بیشتر شدن است. در این حالت باید فقط رکوردهایی که مدنظرتان است را در این پانل کوچک مشاهده کنید. لطفا به گوشه همین پانل و All Records دقت کنید. در این حالت همه چییزهایی که باید در اینجا به نظر شما برسد، نمایش داده می شود. در اینجا فقط می خواهیم Case هایی که به ما ارجاع شده است را ببینیم. کافیست روی All Records مانند شکل زیر کلیک کرده و آیتم My Activate Case را انتخاب کنید.
بدین ترتیب فقط Case های فعال مربوط به همین کاربر در این پانل نمایش داده می شود.
راه دیگر آن است که به دپارتمان Service مراجعه کرده و به سراغ Queues بروید. تا به فرم صف وارد شوید.
بصورت پیشفرض ممکن است در این فرم، Case های شما نمایش داده نشود، لطفا به پارامترهایی که در تصویر بالا برای جستجو انتخاب کرده ایم دقت کنید. با انتخاب این گزینه ها و سایر گزینه های موجود در این لیستها، نتایج جستجو تغیسیر خواهد کرد. بدین طرقی که خدمتان آموزش دادیم، هر کاربر می تواند از Case های محول شده به خودش اطلاع حاصل کرده و پیگیر کار شود.
برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.
دوره های آموزش شبکه در خوش آموز:
لیست دوره های آموزش برنامه نویسی در سایت خوش آموز
سایر آموزش های مرتبط:
- دوره آموزشی Kerio Control
- آموزش دوره سیسکو CCNA
- دوره آموزشی Network Plus
- دوره آموزشی Exchange server 2016
- دوره آموزشی VMWare Workstation
لیست دوره های آموزش برنامه نویسی در سایت خوش آموز
- آموزش برنامه نویسی به زبان ساده از مبتدی تا پیشرفته بصورت کاملا کاربردی
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی #C (سی شارپ)
- آموزش پایگاه داده اس کیو ال سرور به زبان ساده از مبتدی تا پیشرفته بصورت کاملا کاربردی
- دوره آموزش برنامه نویسی بانکهای اطلاعاتی VB.NET + SQL Server
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی پایتون Python
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی C
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی ++C
- دوره آموزش رایگان HTML 5
- دوره آموزش رایگان 3 CSS
- دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت (JavaScript)
- دوره رایگان آموزش جامع برنامه نویسی اکسل (VBA) از مقدماتی تا پیشرفته
سایر آموزش های مرتبط:
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: