خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


ورود به اینستاگرام از طریق گوگل + آشنایی بیشتر با اینستاگرام

ورود به اینستاگرام از طریق گوگل + آشنایی بیشتر با اینستاگرام
نویسنده : امیر انصاری
یکی از موضوعاتی که کاربران در سایت خوش آموز بسیار جستجو کرده اند مساله "ورود به اینستاگرام از طریق گوگل" می باشد. در این آموزش به مواردی پیرامون این مساله می پردازیم. دوستان زیادی کلمه ورود به اینستاگرام از طریق گوگل را جستجو کرده بودید اما باید عرض کنم احتمالا پرسش خود را اشتباه مطرح کرده اید. اساساً گوگل یک سایت برای جستجو می باشد و می توانید نام هر سایت یا موضوعی را در آن جستجو کرده و نتایجش را مشاهده نمایید.

سیستم یکپارچۀ سازمانی راهکار



اما اگر منظور دوستان از این جستجو این باشد که منظور از "ورود به اینستاگرام از طریق گوگل" همان چگونگی کار کردن با اینستاگرام در کامپیوتر می باشد که این مساله هم به واقعیت نزدیکتر می باشد در فیلم آموزشی زیر چگونگی این کار را تشریح کرده ایم.

در واقع در حالت عادی از طریق مرورگر کروم و اساساً از طریق کامپیوتر شما نمی توانید به صورت مستقیم با اینستاگرام کار کرده و عکس ها و مطالبتان را ارسال کنید، بلکه فقط می توانید مطالب موجود در اینستاگرام را مشاهده نمایید. اما با ترفندهایی می توانید این مساله را دور بزنید. در ادامه فیلم آموزشی زیر را که چگونگی کار کردن با اینستاگرام از طریق مرورگر کروم می باشد را مشاهده کنید :

فیلم آموزشی نحوه ارسال عکس و فیلم به اینستاگرام در کامپیوتر و کروم




دانستنیهای بیشتر در مورد اینستاگرام


اگر مایل هستید با اینستاگرام بیشتر آشنا شوید، خواندن ادامۀ این نوشتار می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

همۀ آنچیزی که در مورد اینستاگرام باید بدانید


اینستاگرام! تمام چیزی که نیاز دارید تا بدانید! با ملکۀ تمامی شبکه های اجتماعی آشنا شوید و شروع به اشتراک گذاری علاقمندی هایتان از طریق اینستاگرام کنید!

ورود به اینستاگرام از طریق گوگل + آشنایی بیشتر با اینستاگرام
اینستاگرام یک شبکۀ اجتماعی می باشد که به کاربرانش امکان می دهد تا تصاویر و ویدئوهایی از زندگی شان را با سایرین به اشتراک بگذارند، به آنها عناوینی (کپشن) اضافه کنند، در عناوین از هشتک استفاده کنند. همچنین امکان این را دارند که با استفاده از قابلیت پخش زنده (لایو) اینستاگرام، ویدئوهایی از خودشان را به صورت مستقیم با دنبال کنندگانشان به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام به کاربرانش این امکان را می دهد که حسابهای کاربری خود را به صورت خصوصی (private) یا به صورت عمومی (public) ایجاد کنند. در حسابهای خصوصی شما می توانید دایرۀ دوستان خود را محدودتر کنید و به سایرین اجازۀ ورود به حریم خصوصی تان را ندهید. در اینصورت اگر بخواهید مطلبی را فقط با دایره نزدیکانتان به اشتراک بگذارید، قادر به این کار خواهید بود.

هشتگ (Hashtag) چیست؟


اگر در شبکه های اجتماعی تازه کار باشید، ممکن است هشتگ ها برایتان گیج کننده و غیر ضروری به نظر برسند. هشتگ ها با یک علامت پوند (#) آغاز می شوند و کلمات آنها با زیر نویس (آندرلاین _) به یکدیگر متصل گشته اند. اما باید بدانید که برای به اشتراک گذاری بهینه تر مطالب در شبکه های اجتماعی لازم است که با هشتگ ها و کاربردشان به خوبی آشنا شوید. علاوه بر این هشتگ ها می توانند خیلی سرگرم کننده نیز باشند.

در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و توییتر، استفاده از علامت هشتگ (#) منجر می شود تا کلمات بعد از آنها با رنگ متفاوتی نمایش داده شوند و کاربر با کلیک بر روی آنها وارد صفحات دیگری می شود که تمامی پستهای دارای هشتگ مشترک با هشتگ مورد اشاره را یکجا گردآوری نموده اند. این قابلیت برای مرور موضوعی مطالب به اشتراک گذاری شده بسیار سودمند می باشد.

استفاده از هشتگ توسط شبکۀ اجتماعی توییتر آغاز شد و به مرور زمان سایر شبکه های اجتماعی نیز آن را مورد استفاده قرار دادند. شخصی که در تصویر زیر می بینید کریس مسینا (Chris Messina) خالق هشتگ می باشد.

ورود به اینستاگرام از طریق گوگل + آشنایی بیشتر با اینستاگرام

خالق اینستاگرام


کوین یورک سیستروم (Kevin York Systrom) یک برنامه نویس و کار آفرین آمریکایی است که در تاریخ 30 دسامبر 1983 متولد شده است. او به همراه مارک کریگر (Mike Krieger) بنیانگذار اینستاگرام، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصویر در دنیا می باشد.

او در سال 2016 در لیست ثروتمندترین آمریکاییهای زیر 40 سال قرا گرفت.

اینستاگرام در سپتامبر 2017 به 800 میلیون کاربر ماهانه رسید. تصویر کوین یورک را در ادامه می بینید.

ورود به اینستاگرام از طریق گوگل + آشنایی بیشتر با اینستاگرام

رشد سریع اینستاگرام


اینستاگرام در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن بر روی آیفون ارائه شد. زمان ارائه رسمی آن 6 اکتبر 2010 بود. در طول مدت یکماه به تعداد 1 میلیون کاربر رسید. در مقایسه توییتر دو سال زمان لازم داشت تا به این تعداد کاربر برسد. در ژانویه 2014 اینستاگرام دارای 150 میلیون کاربر و بیش از 16 میلیارد عکس به اشتراک گذاری شده، روزانه بیش از 1.2 میلیارد لایک، 55 میلیون عکس جدید و 7.3 میلیون کاربر روزانه بود.


نمایش دیدگاه ها (3 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.


دسته بندی مطالب خوش آموز