خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


Copy یا Move یک Sheet در اکسل

Copy یا Move یک Sheet در اکسل
این خیلی خوب است که به دنبال راهی برای ادغام اطلاعات دو Workbook هستید و نمی خواهید اطلاعات یکی از این دو Workbook را فرمت کنید. بدین ترتیب کار را شروع می کنیم ، قصد داریم اطلاعات یکی Sheet از یک فایل اکسل را به یک Sheet در فایل اکسل دیگر کپی یا Move کنیم.

سیستم یکپارچۀ سازمانی راهکار
برای شروع، باید آن فایل اکسلی را که قصد کپی کردن اطلاعات Sheet آن را دارید را اجرا نمایید.


سپس فایل اکسلی را که می خواهید اطلاعات در آن Paste شوند را هم اجرا کنید.
اکنون که هر دوفایل اجرا شدند، کار را شروع می کنیم، اول به سراغ فایل اکسل اولی که می خواهید اطلاعات Sheet آن را کپی کنید رفته و روی Sheet مورد نظرتان کلیک راست کنید و از منوی ظاهر شده گزینه ...Move or Copy را انتخاب نمایید.

Copy یا Move یک Sheet در اکسل . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حالا پنجره شکل زیر ظاهر می شود.
از کامبو باکس یا لیست کشویی To book، باید فایل اکسل دوم یا همان مقصدی که قصد ارسال اطلاعات برای آن اکسل دارید را انتخاب کنید.

Copy یا Move یک Sheet در اکسل . آموزشگاه رایگان خوش آموز

اگر از قسمت پایین پنجره، تیک گزینه Create a copy را فعال نمایید، فقط کپی از آن Sheet به فایل اکسل مقصد ارسال خواهد شد و در غیر اینصورت، Sheet از فایل اکسل مبدا به فایل اکسل مقصد، به طور کامل Move خواهد شد.
در هر صورت، چه تیک گزینه Create a copy فعال کنید و چه این گزینه را فعال نکنید، در فایل اکسل مقصد، یک Sheet جدید ایجاد خواهد شد و اطلاعات مبدا در مقصد کپی یا Move خواهد شد. شما بعد از انتقال یا کپی اطلاعات میت وانید این Sheet جدید را Rename کنید.





نمایش دیدگاه ها (2 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.