خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
ذخیره جستجوهای معمول در outlook
هنگام جستجو در outlook این احتمال زیاد وجود دارد که یک Search را بیش از یک بار در outlook انجام داده باشید. نرم افزار outlook دارای ابزاری است که به شما به منظور صرفه جویی در زمان فرآیند جستجو را تسریع کرده و جستجوهای شما را برای استفاده در آینده ذخیره خواهد کرد.
انجام اینکار چند مرحله دارد که آن را به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.
نرم افزار outlook خود را اجرا کنید و از منو های بالا، منوی Folder را کلیک کنید.
سپس از پنل بالا باید دکمه New Search Folder را مطابق شکل زیر کلیک کنید.
سپس از فرم ظاهر شده که تعدادی آیتم را لیست شده نشان می دهد باید آیتم Mail from specific people را انتخاب کنید.
در اینجا شما این امکان را دارد که یک پوشه جستجو را برای هر چیزی تنظیم کنید، اما امروز ما در این مقاله قصد داریم یک جستجو برای یک آدرس ایمیل خاص را ذخیره کنیم.
پس از انتخاب گزینه Mail from specific people، باید دکمه Choose را کلیک کنید تا بتوانید ایمیل مورد نظر را به منظور جستجو ذخیره کنید.
در اینجا و در فرم ظاهر شده در قسمت Search نام شخص مورد نظر را تایپ کنید و از فهرست جستجو که نمایش داده می شود آن را انتخاب کنید . دقیقا مانند شکل زیر:
و در آخر روی دکمه OK کلیک کنید تا جستجوی ایجاد شده را ذخیره کنید.
پنل سمت چپ و پوشه Search Folders را کلیک کنید. تمام Search هایی که ایجاد کرده اید در اینجا ذخیره می شوند. این روش سرعت جستجوی شما را خیلی زیاد نه ولی تا حدودی بهبود می بخشد.
انجام اینکار چند مرحله دارد که آن را به صورت تصویری به شما آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.
نرم افزار outlook خود را اجرا کنید و از منو های بالا، منوی Folder را کلیک کنید.
سپس از پنل بالا باید دکمه New Search Folder را مطابق شکل زیر کلیک کنید.
سپس از فرم ظاهر شده که تعدادی آیتم را لیست شده نشان می دهد باید آیتم Mail from specific people را انتخاب کنید.
در اینجا شما این امکان را دارد که یک پوشه جستجو را برای هر چیزی تنظیم کنید، اما امروز ما در این مقاله قصد داریم یک جستجو برای یک آدرس ایمیل خاص را ذخیره کنیم.
پس از انتخاب گزینه Mail from specific people، باید دکمه Choose را کلیک کنید تا بتوانید ایمیل مورد نظر را به منظور جستجو ذخیره کنید.
در اینجا و در فرم ظاهر شده در قسمت Search نام شخص مورد نظر را تایپ کنید و از فهرست جستجو که نمایش داده می شود آن را انتخاب کنید . دقیقا مانند شکل زیر:
و در آخر روی دکمه OK کلیک کنید تا جستجوی ایجاد شده را ذخیره کنید.
پنل سمت چپ و پوشه Search Folders را کلیک کنید. تمام Search هایی که ایجاد کرده اید در اینجا ذخیره می شوند. این روش سرعت جستجوی شما را خیلی زیاد نه ولی تا حدودی بهبود می بخشد.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: