خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


عدم نمایش فولدرهای جدید ایجاد شده در Outlook

عدم نمایش فولدرهای جدید ایجاد شده در Outlook
قطعا کاربرانی که در محیط های کسب و کار قرار دارند از انعطاف پذیری و قابلیت های بسیار عالی نرم افزار اوت لوک با خبر است و حتما اکثرا این برنامه را به عنوان برنامه ای عالی در حوزه مدیریت ایمیل ها در اوت لوک می شناسند. تقریبا هر سیستمی که سيستم عامل ویندوز روی آن نصب باشد، می توان برنامه آفیس و اوت لوک را در آن یافت. این نرم افزار علیرغم استفاده بالایی که برای مدیریت ایمیل ها در کسب و کارها دارد، ولی خالی از ایراد هم نیست و کم و بیش کاربران در کار با outlook شاهد ارورهایی هم هستند. یکی مشکلاتی که کاربران در forums های مایکروسافت آن را عنوان کرده اند این است که فولدرهای جدیدی که در این نرم افزار ایجاد می کنند، نشان داده نمی شود.

نرم افزار سامانه مودیان راهکار
اگر شما هم همین مشکل را در سیستم تان دارید، از راه حل های ساده این پست برای برطرف کردن مشکل می توانید استفاده کنید. البته بیشتر این مشکل مربوط به کاربرانی است که اکانت ایمیل آنها در exchange Server مایکروسافت تعریف شده است.



اوت لوک را باز کرده و به منوی File رفته و سپس Account Settings بروید.
بدین ترتیب فرم Account Settings باز خواهد شد. در این فرم در تب E-mail، اکانت Exchange خود را انتخاب کرده و از نوار ابزار بالایی دکمه Change را کلیک کنید.
به پنجره Exchange Server Settings رفته و تیک گزینه Use Cached Exchange Mode را فعال کنید.

عدم نمایش فولدرهای جدید ایجاد شده در Outlook . آموزشگاه رایگان خوش آموز

فرم را Next و Finish کنید.
سپس اوت لوک را بسته و دوباره اجرا کنید و دکمه Ctrl + 6 را همزمان بفشارید تا اگر فولدری ساخته اید و آن را مشاهده نمی کنید نمایش داده شود.

آفیس نصبی در سیستم تان را Repair کنید. برای این منظور پنجره Run را باز کرده و دستور appwiz.cpl را وارد و Enter کنید تا فرم Programs and Features باز شود.

رفع ارور 0x80040900 در outlook . آموزشگاه رایگان خوش آموز

در این فرم لیست کاملی از نرم افزارهای نصب شده در سیستم تان را مشاهده خواهید کرد. برنامه آفیسی که در سیستم تان نصب کرده اید را انتخاب کرده و از نوار ابزار بالا، دکمه Change را کلیک کرده و گزینه Repair را انتخاب و Continue را کلیک کنید تا تعمیر آفیس انجام شود.

پس از اتمام Repair، وضعیت ارور را بررسی کنید.

اگر با Repair کردن آفیس مشکل برطرف نشد، شما می توانید برنامه آفیس را از سیستم تان uninstall کرده و جدیدترین نسخه آفیس را دانلود و در سیستم تان نصب کنید. حتما قبل از uninstall گردن آفیس، از اوت لوک خود Backup بگیرید.

این مشکل بیشتر برای فولدرهایی که از طریق permission های فولدر Outlook به اشتراک گذاشته می شوند صدق می کند. اطمینان حاصل کنید که مجوزهای دسترسی کامل به mailbox در Exchange server داده شده باشد. بدین ترتیب مشکل در اوت لوک از بین خواهد رفت.

نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.


دسته بندی مطالب خوش آموز