خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
رفع ارور This app has been blocked due to Company Policy
در زمان دانلود برنامه از Microsoft Store ممکن است با خطای This app has been blocked due to Company Policy مواجه شوید. اگر با این خطا مواجه هستید از آموزش های این پست برای رفع مشکل مذکور می توانید استفاده کنید. البته این آموزش مخصوص کاربرانی است که سیستم های آنها جوین به دامین نیست و در زمان دانلود برخی برنامه ها از Microsoft Store این خطا را دارند.
این خطا معمولا وقتی رخ می دهد که کاربران از سوی مرورگر به برنامه Microsoft Store برای دانلود Redirect می شوند. قبل از هر چیز تنظیمات Region را درست کنید. مثلا در برای Location و Format در Region گزینه United states را انتخاب کنید و سپس وضعیت مشکل را بررسی کنید.
اگر از ایمیل سازمانی استفاده می کنید، آن را از سیستم تان حذف کرده و به جای آن از ایمیل های Outlook.com و یا غیره استفاده کنید.
سپس لینک Advanced را کلیک کرده و تیک گزینه Apply repair automatically را فعال کنید.
سپس Next کرده و اجازه دهید که Troubleshooter مشکل مذکور را حل کند.
در ادامه با فشردن کلیدهای Windows key + q کادر Search ویندوز را باز کرده و troubleshooting را جستجو و اجرا نمایید.
سپس از پانل سمت چپ لینک View all را کلیک و از لیست موجود Windows Store Apps را اجرا کنید.
سپس مراحل را دنبال کنید تا مشکل توسط این ابزار حل شود. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، روش بعدی را تست کنید.
اگر نیاز بود User ایجاد شده دسترسی در سطح ادمین داشته باشد، باید آن را عضو گروه Administrators کنید.
این خطا معمولا وقتی رخ می دهد که کاربران از سوی مرورگر به برنامه Microsoft Store برای دانلود Redirect می شوند. قبل از هر چیز تنظیمات Region را درست کنید. مثلا در برای Location و Format در Region گزینه United states را انتخاب کنید و سپس وضعیت مشکل را بررسی کنید.
اگر از ایمیل سازمانی استفاده می کنید، آن را از سیستم تان حذف کرده و به جای آن از ایمیل های Outlook.com و یا غیره استفاده کنید.
Reset Microsoft Store
در گام نخست Windows Store Cache را خالی کنید. سپس وضعیت ارور را بررسی کنید.Run the Windows Store Apps troubleshooter
ابزار Windows Store Apps Troubleshooter را دانلود و آن را اجرا کنید.سپس لینک Advanced را کلیک کرده و تیک گزینه Apply repair automatically را فعال کنید.
سپس Next کرده و اجازه دهید که Troubleshooter مشکل مذکور را حل کند.
در ادامه با فشردن کلیدهای Windows key + q کادر Search ویندوز را باز کرده و troubleshooting را جستجو و اجرا نمایید.
سپس از پانل سمت چپ لینک View all را کلیک و از لیست موجود Windows Store Apps را اجرا کنید.
سپس مراحل را دنبال کنید تا مشکل توسط این ابزار حل شود. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، روش بعدی را تست کنید.
Try with a different user account
در این روش اقدام به ایجاد یک User جدید کرده و با آن کاربر جدید به ویندوز لاگین کنید و در آن Windows store را اجرا کنید.اگر نیاز بود User ایجاد شده دسترسی در سطح ادمین داشته باشد، باید آن را عضو گروه Administrators کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: