خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


دوره آموزش جامع CRM راهکار

دوره آموزش جامع CRM راهکار
نویسنده : امیر انصاری
در این دورۀ آموزشی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) راهکار می پردازیم. حتی اگر نمی دانید CRM چیست و چه کاربردی دارد، این دوره برای شما هم مناسب است و به نوعی آموزش عملی و کاربردی یک نرم افزار CRM خوب و قدرتمند می باشد. ترتیب درس ها در این آموزش بر اساس مفاهیم می باشد و از آنجا که مفاهیم به کار رفته در هر درس ممکن است در درس های دیگر نیز به کار روند، توصیه ما اینست که درس هار را به ترتیب پیش بروید تا به بهترین نتیجۀ ممکن دست یابید.

سیستم یکپارچۀ سازمانی راهکار



فهرست آموزش ها


  1. آشنایی با مفاهیم کلی و اصلی CRM
  2. آشنایی با محیط اصلی نرم افزار CRM راهکار
  3. مخاطب ها (اشخاص و شرکت ها)
  4. هدایت مخاطب ها در CRM
  5. شماره تلفن های مخاطب - تغییر ترتیب نمایش اطلاعات
  6. آدرس های مخاطب - تعیین آدرس اصلی
  7. آدرس های اینترنتی و شبکه های اجتماعی مخاطب - غیرفعال کردن رکوردها
  8. ایمیل های مخاطب
  9. ارتباطات بین مخاطب ها
  10. یادداشت ها و دیدگاه ها
  11. ثبت وقایع
  12. وظایف در CRM راهکار
  13. توافق ها در CRM راهکار
  14. تیکت ها در CRM راهکار
  15. ضمائم یا پیوست ها
  16. جستجو و فیلتر اطلاعات مخاطب ها
  17. توافق ها
  18. تیکت ها
  19. وظایف

نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.


دسته بندی مطالب خوش آموز