خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را

دوره آموزش جامع CRM راهکار

دوره آموزش جامع CRM راهکار

کد مطلب : 6981


در این دورۀ آموزشی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) راهکار می پردازیم. حتی اگر نمی دانید CRM چیست و چه کاربردی دارد، این دوره برای شما هم مناسب است و به نوعی آموزش عملی و کاربردی یک نرم افزار CRM خوب و قدرتمند می باشد. ترتیب درس ها در این آموزش بر اساس مفاهیم می باشد و از آنجا که مفاهیم به کار رفته در هر درس ممکن است در درس های دیگر نیز به کار روند، توصیه ما اینست که درس هار را به ترتیب پیش بروید تا به بهترین نتیجۀ ممکن دست یابید.

آموزش سالیدورکز 20-2019

فهرست آموزش ها


  1. آشنایی با مفاهیم کلی و اصلی CRM
  2. آشنایی با محیط اصلی نرم افزار CRM راهکار
  3. مخاطب ها (اشخاص و شرکت ها)
  4. هدایت مخاطب ها در CRM
  5. شماره تلفن های مخاطب - تغییر ترتیب نمایش اطلاعات
  6. آدرس های مخاطب - تعیین آدرس اصلی
  7. آدرس های اینترنتی و شبکه های اجتماعی مخاطب - غیرفعال کردن رکوردها
  8. ایمیل های مخاطب
  9. ارتباطات بین مخاطب ها
  10. یادداشت ها و دیدگاه ها
  11. ثبت وقایع
  12. وظایف در CRM راهکار
  13. توافق ها در CRM راهکار
  14. تیکت ها در CRM راهکار
  15. ضمائم یا پیوست ها
  16. جستجو و فیلتر اطلاعات مخاطب ها
  17. توافق ها
  18. تیکت ها
  19. وظایف


سایر آموزش های مرتبط





نویسنده : امیر انصاری
اینستاگرام : amir.ansari.1981

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.

لطفا پیش از ارسال دیدگاه ، به نکات زیر توجه فرمایید :

- از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
- لطفاً دیدگاه های خود را با حروف فارسی تایپ کنید، دیدگاه های فینگیلیش تایید نمی شوند.
- قبل از ارسال دیدگاه حتما متن پست و نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
- نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
- لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از طریق ایمیل khoshamoz[at].hotmail.com ارسال نمایید
- چرا آموزش های سایت خوش آموز در قالب فایل pdf به صورت یکجا ارائه نمی شوند؟
- چرا برخی پرسش های کاربران پاسخ داده نمی شوند؟