خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را

حرکت Side Bridge

حرکت Side Bridge

کد مطلب : 7751 PDF


این هم یکی از تمارین محبوب و رایج در فیتنس به منظور فشار روی عضلات شکم و خصوصا عضلات کناری شکم می باشد. این تمرین را بر حسب زمان باید انجام دهید. مثلا برای هر طرف خود، به مدت 30 ثانیه و در 3 الی 4 ست آن را انجام دهید.

آموزش سالیدورکز 20-2019


لینک یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=9C9sbJfFjJM







نویسنده : سینا یگانه

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.

لطفا پیش از ارسال دیدگاه ، به نکات زیر توجه فرمایید :

- از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
- لطفاً دیدگاه های خود را با حروف فارسی تایپ کنید، دیدگاه های فینگیلیش تایید نمی شوند.
- قبل از ارسال دیدگاه حتما متن پست و نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
- نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
- لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از طریق ایمیل khoshamoz[at].hotmail.com ارسال نمایید
- چرا آموزش های سایت خوش آموز در قالب فایل pdf به صورت یکجا ارائه نمی شوند؟
- چرا برخی پرسش های کاربران پاسخ داده نمی شوند؟