خوش آموز به آموزشگاه رایگان خوش آموز خوش آمدید

افزودن چک پرداختی

افزودن چک پرداختی

کد مطلب : 896 PDF

منظور از چک پرداختی، چکی است که شما از دسته چکهای خودتان به طرف حسابهایتان پرداخت می کنید. در این آموزش به نحوه ثبت یک چک پرداختی جدید در نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار می پردازیم. همچنین به تشریح فیلدهای اطلاعاتی موجود در فرم افزودن چک پرداختی خواهیم پرداخت.

نسخه رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار را می توانید از لینک زیر و مستقیما از سایت تولید کننده آن دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان راهکار

افزودن چک پرداختی


ابتدا در منوهای برنامه وارد مسیر "عملیات - چک و بانک - چکهای پرداختی پاس نشده" شوید.

افزودن چک پرداختی
فرم "چکهای پرداختی پاس نشده" نمایان می شود. بر روی دستور "افزودن" کلیک کنید.

افزودن چک پرداختی
فرم "افزودن چک پرداختی" نمایان می شود.

افزودن چک پرداختی
ابتدا در فیلد "گیرنده" شخصی را که قصد دارید این چک را به او پرداخت کنید، انتخاب نمایید و سپس در فیلد "حساب بانکی" حساب بانکی مربوط به دسته چک خودتان را انتخاب نمایید.

افزودن چک پرداختی
حالا دسته چک را انتخاب نمایید. وقتی بر روی دکمه انتخاب دسته چک کلیک کنید، لیست دسته چکهای مربوط به حساب بانکی مربوطه نمایان می شود.

افزودن چک پرداختی
با انتخاب دسته چک، اولین برگه استفاده نشده دست چک در حالت انتخاب قرار می گیرد و شماره آن نشان داده می شود.

افزودن چک پرداختی
اگر برگه چکی که در حال حاضر می خواهید پرداخت کنید مربوط به شماره چک دیگری می باشد می توانید بر روی کادر انتخاب شماره چک کلیک کنید تا لیست سایر برگه های مصرف نشده دست چک را برای انتخاب در اختیار داشته باشید.

افزودن چک پرداختی
سایر اطلاعات چک، شامل مبلغ چک و سر رسید چک را نیز وارد نمایید. اگر نیاز به توضیحاتی باشد می توانید از فیلد "بابت" و همینطور فیلد "توضیحات" برای این منظور استفاده نمایید. در پایان بر روی دکمه "ثبت و خروج" کلیک کنید.

افزودن چک پرداختی
برای مشاهده فهرست کامل آموزشهای این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید :

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار


نویسنده : امیر انصاری

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:


دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار