خوش آموز به آموزشگاه رایگان خوش آموز خوش آمدید

پرداخت هزینه از بانک

پرداخت هزینه از بانک

کد مطلب : 973 PDF

در این آموزش به نحوه ثبت اسناد امور مالی و مشخصا سند "پرداخت هزینه از بانک" خواهیم پرداخت. اگر مبلغ مربوطه به هزینه ای را از حساب بانکی خود، پرداخت کرده باشید می توانید با استفاده از سند "پرداخت هزینه از بانک" آن را در نرم افزار فروشگاهی راهکار ثبت نمایید.

نسخه رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار را می توانید از لینک زیر و مستقیما از سایت تولید کننده آن دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان راهکار

افزودن "پرداخت هزینه از بانک"


در منوهای برنامه وارد مسیر "عملیات - امور مالی - امور مالی" شوید.

پرداخت هزینه از صندوق . آموزشگاه رایگان خوش آموز

فرم "اسناد امور مالی" نمایان می شود. در فیلد نوع سند، گزینه "پرداخت هزینه از بانک" را انتخاب نمایید و سپس بر روی دستور "افزودن" کلیک کنید.

پرداخت هزینه از بانک
فرم "امور مالی - افزودن" نمایان می شود. اطلاعات خواسته شده در این فرم را تکمیل کنید و بر روی دکمه "ثبت و خروج" کلیک کنید. در ادامه این آموزش به تشریح فیلدهای اطلاعاتی موجود در این صفحه پرداخته ایم.

پرداخت هزینه از بانک

شماره سند


برای هر سند مالی که ثبت می کنید با توجه به نوع سند مربوطه یک شماره توسط سیستم پیشنهاد می گردد. توصیه ما به شما اینست که این شماره ها را تغییر ندهید و اجازه بدهید تا پیشنهاد سیستم سر جای خودش باقی بماند. توجه داشته باشید که شماره سند نمی تواند تکراری باشد.

پرداخت هزینه از بانک

تاریخ سند


به صورت پیش فرض تاریخ روز جاری توسط سیستم پیشنهاد می گردد. اگر سندی که مشغول ثبت آن هستید مربوطه به روز جاری نمی باشد مقدار تاریخ را تغییر بدهید.

پرداخت هزینه از بانک

مبلغ سند


مبلغ پرداخت شده از حساب بانکی تان، بابت هزینه را در این فیلد وارد نمایید.

پرداخت هزینه از بانک

نوع هزینه


نوع هزینه مربوطه را در فیلد "نوع هزینه" انتخاب نمایید. در مورد چگونگی معرفی انواع هزینه ها می توانید آموزش زیر را مطالعه نمایید.


پرداخت هزینه از بانک

حساب بانکی


در این فیلد باید مشخص کنید که وجه مربوط به هزینه، از کدام حساب بانکی شما برداشت شده است.

پرداخت هزینه از بانک

بابت


در فیلد "بابت" می توانید دلیل هزینه کردن، را وارد نمایید.

پرداخت هزینه از بانک

توضیحات


در فیلد "توضیحات" می توانید توضیحات مرتبطی را در صورت نیاز وارد نمایید. هر چند پر کردن قسمت توضیحات، ضروری نمی باشد، اما در صورتی که توضیحاتی را در اینجا درج نمایید بعدها در گزارشات مالی می توانید این توضیحات را مشاهده نمایید.

پرداخت هزینه از بانک

نمایش مانده


گزینه های نمایش مانده در ثبت اطلاعات تاثیری ندارند. اما به شما کمک می کنند تا بدون مراجعه به گزارشات، مانده حساب نهایی نوع هزینه یا حساب بانکی مربوطه را مشاهده نمایید. اگر این گزینه ها را تیک بزنید مانده حسابها نمایش داده می شوند.

پرداخت هزینه از بانک
برای مشاهده فهرست کامل آموزشهای این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید :

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار


نویسنده : امیر انصاری

دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید:


دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار

دوره آموزش جامع نرم افزار حسابداری فروشگاهی راهکار