ورود یا ثبت نام
ثبت نام

ثبت نام نیاز به هیچ گونه فعالسازی ندارد و کافیست یک نام کاربری و یک کلمۀ عبور وارد نمایید و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

پشتیبانی آنلاین راهکار (از ساعت 11 تا 18 در روزهای غیر تعطیل)
کارشناس نصب راهکار 14:57:29 18-11-2018
با سلام
در مورد مشکلات مربوط به نصب و اجرای نرم افزارهای راهکار سافت در خدمت هستیم.
برای ارسال پیام لازم است تا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، در صورتی که حساب کاربری نداشته باشید به سادگی در همین صفحه می توانید حساب کاربری بسازید.

بله، فیلم آموزشی برای نصب نرم افزارهای راهکار موجود است و شما می توانید مطابق این فیلم اقدام به نصب نرم افزارهای راهکار سافت کنید.
این فیلم از طریق لینک زیر در دسترس شما می باشد :

فیلم آموزش نصب نرم افزارهای راهکار (نرم افزار فروشگاهی و نرم افزار سیستم یکپارچه)

در صورتیکه به هر دلیل موفق به نصب نرم افزارهای راهکار سافت نشدید می توانید از کارشناسان نصب راهکار راهنمایی بگیرید. مشکلتان را از طریق سامانه پشتیبانی آنلاین راهکار اطلاع دهید و در اولین فرصت کارشناسی پاسخ شما را خواهد داد.
معمولاً در صورت بروز مشکل در نصب نرم افزار نیاز است تا مشکل را با استفاده از نرم افزارهای ارتباط از راه دور بر روی کامپیوتر شما بررسی کنند، برای این منظور نرم افزار AnyDesk را از لینک زیر دانلود کرده و روی کامپیوتر خود آماده داشته باشید.

دانلود نرم افزار AnyDesk
کار با نرم افزارهای ریموت بسیار ساده می باشد، مراحل این کار در مورد نرم افزار AnyDesk به شرح زیر می باشند:

  1. ابتدا نرم افزار مربوطه را از لینکی که در همینجا قرار دارد دانلود کنید

    دانلود نرم افزار AnyDesk

  2. نرم افزار اِنی دسک نیاز به نصب ندارد فقط بعد از دانلود آن را بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود کپی کنید
  3. بر روی آن راست کلیک کنید و گزینۀ Run As Administrator را کلیک کنید. دقت کنید که این مرحله بسیار مهم می باشد.
  4. سپس در قسمت This Desk و مشخصاً در کادر AnyDesk-Address: یک شناسه معمولاً عددی نمایش می دهد. لازم است این شناسه را در اختیار کارشناس راهکار قرار بدهید تا به کامپیوتر شما وصل شود
  5. در هنگام برقراری ارتباط نیاز به پذیرش توسط شما دارد که با کلیک بر روی دکمۀ Accept توسط شما این کار انجام می شود.
  6. بعد از این نظاره گر باشید تا کارشناس راهکار، کار را برای شما انجام دهد، ضمن اینکه چون خود شما نیز می بینید چه اتفاقی می افتد برایتان جنبۀ آموزشی نیز دارد

مراحل خرید به شرح زیر می باشند :

  1. ابتدا باید نسخه رایگان نرم افزار را نصب کرده باشید
  2. سپس نسخه بروز رسانی را با توجه به نرم افزارتان از یکی از دو لینک زیر دانلود نمایید

    نکته مهم : قبل از بروز رسانی نرم افزار حتماً شرایط خرید را که در همین لینک ها آمده اند مطالعه نمایید

    دانلود آخرین نسخه نرم افزار فروشگاهی راهکار

    دانلود آخرین نسخه سیستم یکپارچه راهکار

  3. بعد از نصب بروز رسانی وارد برنامه شوید، یک شماره سریال به شما نشان داده می شود، لازم است تا این شماره سریال را برای کارشناسان نصب راهکار ارسال کنید تا کد فعالسازی را دریافت نمایید
  4. هر گونه مشکلی در فرآیند بروز رسانی داشتید، قبل از هر گونه اقدامی از کارشناسان نصب راهکار کمک بگیرید

با خرید هر کدام از محصولات راهکار، علاوه بر اینکه از آخرین نسخه فعلی نرم افزار بهره مند می شوید، تا یکسال بعد از آنهم سایر بروز رسانی ها را رایگان دریافت خواهید کرد بعد از یکسال هم تمدید به هیچ وجه اجباری نیست و کاملاً اختیاری و بنا به انتخاب شما می باشد

شیوۀ ارائه خدمات پشتیبانی راهکار به دو شکل زیر است :

  • در موارد فورس ماژور که مربوط به نصب یا اجرای نرم افزار باشد ، از طریق ابزارهای ریموت توسط کارشناسان نصب در اولین فرصت ممکن با استفاده از ابزارهای ریموت مشکل بررسی و حل می شود.
  • در سایر موارد که مربوط به آموزش های نرم افزار می باشد از طریق آموزش ها و همینطور تالارهای گفتمان می توانید ابهامات خود را برطرف نمایید

پشتیبانی راهکار سافت برای همۀ کاربران، حتّی کاربرانی که از نسخه های رایگان استفاده می کنند، کاملاً رایگان می باشد و هیچ هزینه جداگانه ای ندارد.