خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
راه حل خطای بازیابی اطلاعات اس کیو ال سرور Cannot open backup device 'Operating system error 5 Access is denied'
اگر موقع بازیابی اطلاعات در نرم افزار فروشگاهی یا در سیستم یکپارچۀ راهکار با این خطا مواجه شدید به شکل زیر این خطا را برطرف کنید.
-
ابتدا وارد مسیر نصب برنامه شوید. اگر مسیر نصب پیش فرض برنامه ها را تغییر نداده باشید یکی از مسیرهای زیر می باشند:
مسیر نصب پیش فرض برنامه فروشگاهی راهکار:
C:\Program Files (x86)\Rahkar Soft\RahkarPOS
مسیر نصب پیش فرض سیستم یکپارچۀ راهکار:
یا
C:\Program Files\Rahkar Soft\RahkarPOS
C:\Program Files (x86)\RahkarSoft\Rahkar ERP
همچنین برای این منظور می توانید بر روی آیکان برنامه بر روی دسکتاپ راست کلیک کرده و با گزینۀ Open file location این کار را انجام دهید و وارد مسیری شوید که برنامه را در آن نصب کرده اید.
یا
C:\Program Files\RahkarSoft\Rahkar ERP
-
پوشۀ Database را انتخاب کرده و بر روی آن راست کلیک کرده و گزینۀ Properties را انتخاب کنید. صفحۀ Database Properties مشابه تصویر زیر ظاهر می شود.
-
تَبِ Security را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمۀ Edit کلیک کنید.
-
صفحۀ Permissions for Database نمایان می شود. بر روی دکمۀ Add کلیک کنید.
-
صفحۀ Select Users or Groips نمایان می شود. مشابه تصویر زیر در کادر Enter the object names to select متن everyone را تایپ کرده و سپس بر روی دکمۀ Check Names کلیک کنید.
-
اگر نام را درست تایپ کرده باشید به شکل Everyone در می آید (حرف اولش بزرگ می شود و زیر آن یک خط کشیده می شود). در غیر اینصورت نام را به این شکل اصلاح کنید. در پایان بر روی دکمۀ OK کلیک کنید.
-
دوباره به صفحۀ قبل باز می گردید و البته این بار Everyone در لیست اضافه شده است. ابتدا مشابه تصویر زیر Everyone را انتخاب کنید. سپس گزینۀ Full Controll را تیک بزنید و در پایان OK کنید.
نکته: گاهی لازم می شود این عملیات را برای دو فایل موجود در داخل پوشۀ Database نیز تکرار کنید. اگر مشکل بازیابی با این کار رفع نشد روی آن دو فایل نیز این عملیات را انجام دهید تا حل شود.
برای مشاهده فهرست کامل آموزشهای این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید :
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: