خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


تمرینات بدنسازی برای عضلات شکم

تمرینات بدنسازی برای عضلات شکم
تمرینات برای سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه ای است که در ویدئو با نام های Beginner، Intermediate، Advanced است. برای سطح مبتدی 4 ست، برای متوسط 5 ست و حرفه ای 6 ست هر تمرین را با 8- 15 تکرار انجام شود و بین هر ست 60 ثانیه استراحت کنید. در کنار هر حرکت تمرینی که در ویدئو مشاهده می کنید، تعداد ست ها برای هر سطح(Beginner، Intermediate، Advanced) و همچنین تعداد تکرارها و مدت زمان استراحت بر حسب ثانیه قید شده است.



GYM BODY MOTIVATION


نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.