خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
آموزش مایکروسافت CRM 2016 - فعالیتهای مشتریان یا Activiies در فرم مشتریان
برخی از آیتم های موجود در فرم activities را در آموزش های قبلی توضیح دادیم و شما کنون با آن قسمتهایی که در Activity وجود دارند می توانید کار کنید. شما هر رکوردی که در آن قسمت وارد کنید در ذیل پرونده مشتری در قسمت Accounts یا Contacts قرار می گیرد. در اینجا هم قصد داریم به ما دوستان همین مورد را نشان دهیم.
به پنجره مربوط به مشتریان حقوقی یا Accounts وارد شوید و یک مشتری را انتخاب کنید تا به فرم ویرایش ان وارد شوید.
در این فرم، کافیست به قسمت Activity در وسط پانل کلیک کنید حالا همانطور می بینید کلیه رکوردهایی که برای این مشتری در قسمت Activities وارد کرده بودیم در اینجا هم نمایش داده می شود یا به عبارت بهتر هر رکوردی که در فرم Activities وارد کرده بودید و به این مشتری مربوط میشد را در اینجا می توانید مشاهده کنید. همه دکمه و گزینه هایی که در آنجا داشتید اینجا هم دارید یعنی از همینجا هم می توانید برای مشتری یک قرار ملاقات ست کنید از همین جا هم می توانید تماس های تلفنی، فکس، ایمیل و غیره برای مشتری ارسال و دریافت کنید.
مثلا برای ایجا یک Task کافیست روی دکمه Add Task که در تصویر مشاهده می کنید کلیک کرده و یک Task ایجاد کنید شما نحوه Task را قبلا یاد گرفته اید و اگر فراموش کرده اید می توانید به آموزش مربوط به آن مراجعه کنید.
روی لیست کشویی All Entities مانند شکل زیر کلیک کنید تا Activity های دیگری را که وجود دارند را مشاهده کنید. پس اگر نیاز بود هر کدام از این Activity را برای مشتری ایجاد کنید، نیازی نیست که به فرم آن مراجعه کنید بلکه از همین جا هم می توانید هرگونه فعالیت مشتری را به ثبت برسانید.
برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.
به پنجره مربوط به مشتریان حقوقی یا Accounts وارد شوید و یک مشتری را انتخاب کنید تا به فرم ویرایش ان وارد شوید.
در این فرم، کافیست به قسمت Activity در وسط پانل کلیک کنید حالا همانطور می بینید کلیه رکوردهایی که برای این مشتری در قسمت Activities وارد کرده بودیم در اینجا هم نمایش داده می شود یا به عبارت بهتر هر رکوردی که در فرم Activities وارد کرده بودید و به این مشتری مربوط میشد را در اینجا می توانید مشاهده کنید. همه دکمه و گزینه هایی که در آنجا داشتید اینجا هم دارید یعنی از همینجا هم می توانید برای مشتری یک قرار ملاقات ست کنید از همین جا هم می توانید تماس های تلفنی، فکس، ایمیل و غیره برای مشتری ارسال و دریافت کنید.
مثلا برای ایجا یک Task کافیست روی دکمه Add Task که در تصویر مشاهده می کنید کلیک کرده و یک Task ایجاد کنید شما نحوه Task را قبلا یاد گرفته اید و اگر فراموش کرده اید می توانید به آموزش مربوط به آن مراجعه کنید.
روی لیست کشویی All Entities مانند شکل زیر کلیک کنید تا Activity های دیگری را که وجود دارند را مشاهده کنید. پس اگر نیاز بود هر کدام از این Activity را برای مشتری ایجاد کنید، نیازی نیست که به فرم آن مراجعه کنید بلکه از همین جا هم می توانید هرگونه فعالیت مشتری را به ثبت برسانید.
برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.
دوره های آموزش شبکه در خوش آموز:
لیست دوره های آموزش برنامه نویسی در سایت خوش آموز
سایر آموزش های مرتبط:
- دوره آموزشی Kerio Control
- آموزش دوره سیسکو CCNA
- دوره آموزشی Network Plus
- دوره آموزشی Exchange server 2016
- دوره آموزشی VMWare Workstation
لیست دوره های آموزش برنامه نویسی در سایت خوش آموز
- آموزش برنامه نویسی به زبان ساده از مبتدی تا پیشرفته بصورت کاملا کاربردی
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی #C (سی شارپ)
- آموزش پایگاه داده اس کیو ال سرور به زبان ساده از مبتدی تا پیشرفته بصورت کاملا کاربردی
- دوره آموزش برنامه نویسی بانکهای اطلاعاتی VB.NET + SQL Server
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی پایتون Python
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی C
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی ++C
- دوره آموزش رایگان HTML 5
- دوره آموزش رایگان 3 CSS
- دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت (JavaScript)
- دوره رایگان آموزش جامع برنامه نویسی اکسل (VBA) از مقدماتی تا پیشرفته
سایر آموزش های مرتبط:
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: