خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
نحوه افزودن چارت به ایمیل های Outlook
Microsoft Outlook ویژگی هایی برای ایجاد نمودارهایی مانند سایر برنامه های آفیس مانند Microsoft Word ، PowerPoint و Excel ارائه می دهد. در Outlook، می توانید نمودارها را مستقیماً در یک پیام ایمیل ایجاد کنید. هر زمان که یک نمودار در Outlook می سازید، هیچ تفاوتی با آنچه در Excel ایجاد می کنید ندارد.
برای شروع کار برنامه Outlook را باز کرده و New Email ر اکلیک کنید تا پنجره ایجاد ایمیل جدید باز شود. سپس به تب Insert رفته و مانند تصویر زیر از بخش Illustration گزینه Charts را کلیک کنید.
از پنجره Insert Chart که در تصویر زیر مشاهده می کنید، چارت مورد نظرتان را انتخاب کرده و به ایمیل اضافه کنید.
سپس چارت مورد نظرتان را در سمت راست انتخاب کرده و OK کنید.
یک پنجره Excel با داده های ساختگی و Fake ظاهر می شود. داده های ساختگی را با داده های خود آپدیت کنید.
سپس Excel را ببندید.
بدین ترتیب نمودار شما همراه با اطلاعات مورد نظر به اوت لوک اضافه می شود و می توانید آن را ایمیل کنید.
برای شروع کار برنامه Outlook را باز کرده و New Email ر اکلیک کنید تا پنجره ایجاد ایمیل جدید باز شود. سپس به تب Insert رفته و مانند تصویر زیر از بخش Illustration گزینه Charts را کلیک کنید.
از پنجره Insert Chart که در تصویر زیر مشاهده می کنید، چارت مورد نظرتان را انتخاب کرده و به ایمیل اضافه کنید.
سپس چارت مورد نظرتان را در سمت راست انتخاب کرده و OK کنید.
یک پنجره Excel با داده های ساختگی و Fake ظاهر می شود. داده های ساختگی را با داده های خود آپدیت کنید.
سپس Excel را ببندید.
بدین ترتیب نمودار شما همراه با اطلاعات مورد نظر به اوت لوک اضافه می شود و می توانید آن را ایمیل کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: