خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


نحوه انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران

نحوه انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران
انتخاب شرکت سئو مناسب برای سازمان شما یک تصمیم بسیار مهم برای آینده کسب و کار است. اینکه رتبه کلمات کلیدی وبسایت در گوگل بهبود پیداکند یا روز به روز در صفحات SERP عقب گرد داشته باشید کاملا به سئو خوب یا بد وبسایت شما بستگی دارد.
همچنین هیچ بهترین به صورت یکسان برای تمامی کسب و کار ها وجود ندارد و به همین دلیل است که انتخاب آژانس مطمئن و مطلوب برای یک سازمان نسبت به شرکتی دیگر متفاوت است.
در این مقاله به بررسی معیار های انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران می پردازیم.

برای انتخاب بهترین شرکت سئو چه مواردی را در نظر داشته باشیم؟


ایران وب لایف

  • اسکوپ خدمات
    پیش از انتخاب شرکت سئو مناسب، ابتدا بررسی کنید که آن ها چه خدماتی را ارائه می دهند. برخی از شرکت های سئو صرفا در زمینه خدمات سئو و بهینه سازی فعالیت دارند در صورتی که برخی دیگر آژانس دیجیتال مارکتینگ هستند و خدمات گسترده ای به شما ارائه می دهند. از جمله این خدمات می توان به تبلیغات در گوگل، سوشال مدیا مارکتینگ، طراحی گرافیکی، عکاسی، طراحی سایت و ... اشاره کرد.
    اگر فکر می کنید که در آینده ممکن است به خدماتی که ذکر شد نیاز پیدا خواهید کرد، بهتر است آژانس های دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید.

  • نحوه قیمت گذاری و هزینه
    در جستجوی خود به دنبال بهترین شرکت سئو، قطعا گزینه قیمت هم نکته ای اساسی در انتخاب است. شما باید در مورد هزینه اولیه و هزینه های جاری با آنها صحبت کنید. قیمت سئو معمولا بر اساس فعالیت های صورت گرفته روی سایت یا رساندن جایگاه کلمات کلیدی به صورت ماهیانه پس از ارسال بیلان کاری از شما دریافت می شود.
    پیشنهادات قیمتی را با سابقه کار و نمونه کار های شرکت ها با هم مقایسه کنید و تصمیم نهایی را بگیرید. مهم است بدانید سئوی ارزان به هیچ وجه خوب نیست و ممکن است علاوه بر هدر رفت مالی و زمانی، وجهه آنلاین شرکت را هم خراب کند.

  • نظرات و بررسی ها
    در حالی که بررسی نمونه کار های آژانس سئو امری ضروری است، نباید صرفا به همین جا بسنده کنید. به دنبال نظرات مردم و همچنین مراجع معتبر مانند خبرگزاری ها و سایت های رهبر در آن صنعت باشید. حتی با مشتریان آن ها تماس بگیرید و میزان رضایت و نحوه همکاری با آنها را بررسی کنید.

  • استراتژی مناسب سئو
    سئو یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که نیاز به استراتژی بلند مدت دارد. بنابراین، یک شرکت سئو خوب باید یک استراتژی قوی طولانی مدت را به شما ارائه دهد که به بهترین وجه با نیازهای تجاری منحصر به فرد شما مطابقت داشته باشد.

  • سوشال مدیا مارکتینگ
    امروزه رسانه های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام نیز بخش جدایی ناپذیری از فرایند سئو هستند و تقریبا تمامی وبمستران روی اهمیت سوشال مدیا مارکتینگ اتفاق نظر دارند. بنابراین بهتر است با مجموعه ای همکاری کنید که در زمینه رسانه های اجتماعی هم تخصص داشته باشد و بتوان از این شبکه ها، سوشال سیگنال گرفت.

  • توجه به شاخص های عملکردی
    تعیین اهداف در برون سپاری خدمات دیجیتال مارکتینگ به خصوص سئو و بهینه سازی سایت بسیار مهم و الزامی است. بدون داشتن هدفی که مشخص کند در 6 ماه و 1 سال آینده در کجا قرار دارید، تلاش های بازاریابی دیجیتال عملا بی فایده است. خوشبختانه برای اندازه گیری و کنترل عملکرد سئو می توان از KPI های زیر استفاده کرد:
    1. میزان کلیک و ایمپرشن
      محاسبه این شاخص عملکردی بسیار ساده است. گوگل سرچ کنسول به صورت دقیق و روزانه، میزان کلیک و دیده شدن وبسایت روی کلمات کلیدی جستجو شده را به شما نشان می دهد و با استفاده از آن می توان این KPI را اندازه گیری کرد.

    2. بهبود رتبه کلمات کلیدی
      بدون بهبود رتبه کلمات کلیدی و رسیدن به صفحه اول گوگل، عملا کلیک و ایمپرشنی دریافت نمی شود. در تعیین این شاخصه عملکردی باید دقت کنید و پیش از آن، کلمات کلیدی اصلی خود را بدست آورید؛ چراکه ممکن است در کلمه کلیدی فرعی طی گذشت یک ماه رتبه بگیرید و هیچ ورودی از آن بدست نیاورید.

    3. تماس و افزایش فروش این شاخص عملکردی را نمی توان آنچنان استفاده کرد چراکه اولا زیاد دقیق نیست و ثانیا عواملی غیر از سئو سایت روی آن تاثیر گذارند. به عنوان مثال ممکن است شما روی کلمه کلیدی مانند "خرید دستکش چرم" رتبه و ورودی زیادی داشته باشید اما به دلیل عدم قیمت گذاری رقابتی، فروش چندانی ایجاد نکنید.


نکات و خلاصه ای از نحوه انتخاب بهترین شرکت سئو


برخی از مواردی که باید در هنگام انتخاب شرکت سئو مناسب در نظر بگیرید عبارتند از:

  1. با جستجو در گوگل تحت عنوان "بهترین شرکت سئو" شروع کنید. معمولا شرکت های مطرح در لیست های بهترین ها حضور دارند.
  2. به وبسایت تک تک شرکت ها مراجعه کنید و نمونه کار های آن ها را مشاهده نمایید. ترجیحا با مشتریان تماس بگیرید تا مطمئن شوید روند همکاری آن ها به جه صورت بوده و آیا رضایت دارند؟
  3. قیمت ها را مقایسه کنید اما به خاطر داشته باشید که شرکت هایی که سئو را ارزان انجام می دهند، قابل اعتماد نیستند.
  4. آیا آنها تضمین می دهند؟ اگر برای قرارداد بستن با شما هر کاری می کنند و تضمین ارائه می دهند، قطعا از همکاری با آن ها صرف نظر کنید.

برخی تصورات غلط در مورد سئو


شرکت سئو

شماره 1: سئو دیگر به درد نمیخورد!


در دوره ای که به راحتی شمشیر فیلترینگ را روی هر رسانه اجتماعی که میان مردم محبوب است می کشند؛ امن ترین راه برای کسب و کار ها، سئو و بهینه سازی برای موتور جستجوی گوگل است. بسیاری از وبسایت ها از طریق سئو به درآمد های میلیاردی در ماه رسیدند که این درآمد می تواند حاصل از فروش محصولات و خدمات یا تبلیغات باشد.

شماره 2: سئو برای یک بار انجام می شود!


سئو رقابت است بر سر جایگاه کلمات کلیدی! وقتی صحبت از رقابت و رقبا پیش می آید باید همواره تلاش کرد و فرایند های سئو را جلو برد. این عقیده اشتباه مانند این است که کریستیانو رونالدو به محض دریافت اولین جایزه توپ طلای خود، فوتبال را تعطیل می کرد و انتظار داشت در خانه توپ طلای بعدی را بگیرد!

شماره 3: نتایج در سئو قابل گارانتی هستند!


سئو یک فرآیند مداوم است که در آن موتور جستجو به وبسایت اعتماد می کند اما هیچ تضمینی برای ایستادن یک وبسایت در رتبه ای خاص در گوگل وجود ندارد. هر شرکتی به شما تضمین جایگاه گوگل داد از آن دوری کنید!

نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.


دسته بندی مطالب خوش آموز