خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


برای چاپ کارت ویزیت شخصی از چه نوع طرحی استفاده کنیم؟

برای چاپ کارت ویزیت شخصی از چه نوع طرحی استفاده کنیم؟
کارت ویزیت یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات و بازاریابی بر تمام کسب و کارها به شمار می‌آید که طبق آمار به دست آمده تا به امروز توانسته بیشترین تاثیر را بر روی متقاضیان و مشتریان داشته باشد. از این رو اگر به فکر جذب بیشتر مشتری هستید، توصیه می‌کنیم کارت ویزیتی مناسب با کسب و کار خود چاپ کنید به طوری که فرد متقاضی با یک نگاه به کارت شما بتواند کسب و کارتان را به یاد آورد. در این مقاله به طور مفصل در مورد نحوه طراحی یک کارت ویزیت شخصی توضیح می‌دهیم.

برای چاپ کارت ویزیت شخصی از چه نوع طرحی استفاده کنیم؟

چه طرحی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان دارد؟

در صورتی که برای چاپ کارت ویزیت شخصی خود مصمم و قاطع هستید، اولین قدم برای این کار تشخیص و طراحی یک طرح مناسب برای چاپ کارت ویزیت شخصی خواهد بود. از آنجایی که هر طرحی نمی‌تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار شما به شمار آید، باید برای انتخاب طرح خود زمان زیادی صرف کنید.
با توجه به دیجیتالی و مدرن شدن بسیاری از فرآیند‌ها انتخاب و چاپ یک طرح مناسب برای کارت ویزیت کار سختی نخواهد بود اما به هر حال نباید خیلی سرسری از کنار این موضوع عبور کرد. بهترین کار بررسی دلایل موفقیت سایر رقبا در طراحی نوع کارت ویزیت شخصی‌شان است.
هر چه اطلاعات بیشتری در مورد علاقه و سلیقه مشتریان و متقاضیان خود کسب کنید به طور حتم در نهایت می‌توانید کار ویزیتی طراحی و چاپ کنید که از تمام کارت ویزیت‌های حاضر در حوزه کسب و کار شما متمایزترین و بهتر باشد. با توجه به دیجیتالی شدن بسیاری از روندها، شما می‌توانید بهترین طرح را برای کارت ویزیت خود در نظر بگیرید.
در نهایت هرچه طرح کارت ویزیت چاپی شما به کسب و کارتان نزدیک‌تر باشد، تاثیر بیشتری بر روی مخاطب شما خواهد داشت. به همین دلیل باید کارت ویزیتی را انتخاب و طراحی کنید که خلاصه‌ای از کسب و کار شما را نمایش دهد. همچنین به حفظ مفهوم شغلی نیز توجه داشته باشید.

اصول طراحی کارت ویزیت را رعایت کنید

هر چند کار چاپ کارت‌های ویزیت را می‌توانید به چاپخانه‌های محبوب و معتبری بسپارید که سال‌ها در این زمینه تجربه و سابقه درخشانی داشته و دارند، اما برای طراحی این کارت ویزیت‌ها باید از سلیقه، تجربه و تخصص خود بهره‌مند شوید.
به زبان ساده باید کارت ویزیت کسب و کار خود را منظم و قانونمند طراحی کنید.اصول اولیه طراحی و چاپ این کارت ویزیت‌ها از مهم‌ترین مسائل به هنگام انتخاب یک کارت ویزیت برای کسب و کار شما خواهد بود.
فرقی ندارد کسب و کار شما خرد است یا بزرگ، به هر حال باید کارت ویزیتی متناسب با شغل و سمت خود طراحی کنید. در ضمن اندازه، فونت نگارش و نوع طراحی این کارت‌های ویزیت از مهم‌ترین مسائل هستند.
از آنجایی که کارت ویزیت نشان‌دهنده گام بعدی در تحقق رویای یک کسب و کار کوچک است، باید برای دستیابی به بلندترین مراتب اصول مهمی را رعایت کرد.
در نظر داشته باشید کارت ویزیت اولین راه تعامل بسیاری از مشتریان بالقوه با برند و کسب و کار شما خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که اصول کافی را رعایت کرده‌اید. یک کارت ویزیت که طرحی مناسب و اصولی دارد، کاری بیش از یک راه برقراری ارتباط خواهد بود.

برای چاپ کارت ویزیت شخصی از چه نوع طرحی استفاده کنیم؟

چاپ کارت ویزیت اصولی کار شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد، اعتماد مشتریان را جلب می‌کند و کسب و کار کوچک شما را از سایرین متمایز خواهد کرد. اما باید اصول اولیه چاپ این کارت‌ها را در نظر بگیرید. در ادامه این اصول را به طور خلاصه شرح می‌دهیم.

الگویی را پیدا کنید که نشان‌دهنده هدف کسب و کار شما باشد

کارت ویزیت شما مطالب و اطلاعات زیادی در مورد شما و کسب و کارتان در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهد. بنابراین طرحی را انتخاب کنید که نشان‌دهنده نوع کسب و کار یا برند شما باشد. اگر یک دکوراتور داخلی هستید که در سبک مدرن تخصص دارید و طراحی‌های صاف و منظم جزء طراحی‌های مورد علاقه‌تان هستند، باید یک کارت ویزیت ساده و متمایز طراحی و چاپ کنید.
در صورتی که شغل شما نگه‌داری و پرستاری از بچه‌ها است و شخصیتی برونگرا دارید، باید طرح انتخاب کنید که با ماهیت شغلی شما همسو باشد. برای مثال کارت ویزیت شما باید تا حدودی به سرگرمی‌های کودکانه نزدیک و طرحی رنگارنگ داشته باشد. در ضمن نباید حالت رسمی در این کارت مشاهده شود.

از فونت مناسب استفاده کنید

اگر فونتی وجود دارد که در وب‌سایت یا سایر موارد بازاریابی خود از آن استفاده کرده‌اید، همان فونت را در کارت ویزیت خود نیز به کار برید. فونتی که شما انتخاب می‌کنید نشان‌دهنده کسب و کار یا برند شما است. برای مثال اگر مربی آداب معاشرت هستید، باید فونتی خوش خط و زیبا برای کارت خود در نظر بگیرید.
در صورتی که نویسنده هستید، توصیه می‌کنیم از فونتی استفاده کنید که از ماشین تحریر الهام گرفته باشد و خواندن آن بسیار ساده به نظر آید. متن و طراحی کارت ویزیت شما شاید خیلی مهم باشد اما مهم‌ترین مسئله نام یا برند تجاری شما است که باید در اندازه بزرگ‌تر، با حروف متفاوت و پر رنگ چاپ و طراحی شود.

برای چاپ کارت ویزیت شخصی از چه نوع طرحی استفاده کنیم؟

به یک فرم و اندازه پایبند باشید

اندازه طرح شما و همچنین اندازه متن کارت ویزیت شما اطلاعات دقیقی از نوع کسب و کارتان در اختیار دیگران قرار می‌دهد. به همین دلیل اندازه کارت ویزیت می‌تواند یکی از تاثیرگذارترین مسائل حاضر به شمار آید. در واقع اندازه این طرح می‌تواند بیانیه‌ای در مورد برند شما محسوب شود.
آیا شما دارای یک شرکت معمولی هستید یا اینکه شرکتی پرهیجان و جسور را اداره می‌کنید؟ بیشتر کارت‌های ویزیت مستطیل شکل هستند و به اندازه یک کارت اعتباری خواهند بود. همچین این کارت‌ها به صورت افقی چاپ و توزیع می‌شوند. بیشتر مردم با این اندازه کارت‌های آشنا هستند بنابراین این سایر می‌تواند انتخاب مطمئنی باشد.
ولی اگر به دنبال این هستید که متمایز از دیگران به نظر برسید، بهتر است از اشکال مربع، گوشه‌‌دار، گرد یا جهت عمودی در طراحی و چاپ کارت ویزیت خود استفاده کنید.

اطلاعات خود را سازماندهی کنید

زمانی که صحبت از اطلاعات به میان می‌آید، کارت ویزیت شما باید تمام اطلاعاتی را که مشتریان برای تماس با شما، برقراری ارتباط آنلاین یا پیدا کردن آدرس دفتر یا مغازه‌تان نیاز دارد را در اختیار آنها قرار دهد. در ادامه این اطلاعات را ذکر می‌کنیم:

  • نام
  • عنوان شغلی
  • نام کسب و کار
  • شماره تلفن
  • وب سایت
  • آدرس ایمیل
  • آدرس صفحات اجتماعی

باید تمامی این اطلاعات در کارت ویزیت شما درج شود تا مشتریان به راحتی بتوانند با شما احساس صمیمی داشته باشند و برای تماس با شما درنگ نکنند. هنگامی که اطلاعات خود را به الگوی کارت ویزیتتان اضافه می‌کنید، نحوه چیدمان آن را در نظر بگیرید. هر بخش از اطلاعات باید به وضوح قابل تشخیص باشد.

سخن آخر

کارت ویزیت شما باید در مسیر همراه و موافق با کسب و کارتان حرکت کند و در همان جریان پیش رود. طبق آمار به دست آمده بهترین طرح برای یک کارت ویزیت باید دارای لوگوی مشخصی باشد، سپس نام و اطلاعات ثانویه مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن را شامل شود.
باید به ارتباط کارت ویزیت و کسب و کار توجه داشت. کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که دو برابر بیشتر از انتظارتان تاثیرگذار باشد. کارت ویزیت بهترین وسیله برای نمایش نوع کسب و کار شما است.


نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.


دسته بندی مطالب خوش آموز