خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


آموزش زبان #C : مقدمه برنامه نویسی شیء گرا (OOP)

آموزش زبان #C : مقدمه برنامه نویسی شیء گرا (OOP)
نویسنده : امیر انصاری
در این آموزش مقدمه ای بر مفاهیم برنامه نویسی شیء گرا ارائه می دهیم. این که اشیاء (Objects) چه می باشند. کلاس ها چه می باشند. اساساً برنامه نویسی شیء گرا چیست و از کجا آمده است. نگاهی هم بر اهمیت این مدل از برنامه نویسی و تاریخچه آن می اندازیم.

نرم افزار سامانه مودیان راهکار




دانلود فایل های مرتبط با این درس آموزشی




آموزش قبلی : آموزش زبان #C : کنترل های نوار وضعیت (statusStrip)، نوار ابزار (toolStrip)، و منوهای کلیک راست (contextMenuStrip)

آموزش بعدی : آموزش زبان #C : معرفی ویژگی های (Properties) یک کلاس



نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.