خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
دوره آموزش جامع CRM راهکار

در این دورۀ آموزشی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) راهکار می پردازیم. حتی اگر نمی دانید CRM چیست و چه کاربردی دارد، این دوره برای شما هم مناسب است و به نوعی آموزش عملی و کاربردی یک نرم افزار CRM خوب و قدرتمند می باشد. ترتیب درس ها در این آموزش بر اساس مفاهیم می باشد و از آنجا که مفاهیم به کار رفته در هر درس ممکن است در درس های دیگر نیز به کار روند، توصیه ما اینست که درس هار را به ترتیب پیش بروید تا به بهترین نتیجۀ ممکن دست یابید.


فهرست آموزش ها
- آشنایی با مفاهیم کلی و اصلی CRM
- آشنایی با محیط اصلی نرم افزار CRM راهکار
- مخاطب ها (اشخاص و شرکت ها)
- هدایت مخاطب ها در CRM
- شماره تلفن های مخاطب - تغییر ترتیب نمایش اطلاعات
- آدرس های مخاطب - تعیین آدرس اصلی
- آدرس های اینترنتی و شبکه های اجتماعی مخاطب - غیرفعال کردن رکوردها
- ایمیل های مخاطب
- ارتباطات بین مخاطب ها
- یادداشت ها و دیدگاه ها
- ثبت وقایع
- وظایف در CRM راهکار
- توافق ها در CRM راهکار
- تیکت ها در CRM راهکار
- ضمائم یا پیوست ها
- جستجو و فیلتر اطلاعات مخاطب ها
- توافق ها
- تیکت ها
- وظایف
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: