خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
رفع مشکل عدم شناسایی فونت دیسکت بیمه در سایت تامین اجتماعی
در این آموزش به چگونگی رفع مشکل عدم شناسایی فونت دیسکت بیمه در سایت تامین اجتماعی می پردازیم. این آموزش مخصوص کاربرانی است که از سیستم یکپارچۀ سازمانی راهکار استفاده می کنند. دلیل این مشکل تنظیمات \(\text{Region}\) در کنترل پنل ویندوز می باشد. برای رفع آن به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید.
لطفاً تجربیاتتان در این زمینه را از طریق درج دیدگاه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
-
ابتدا وارد \(\text{Control Panel}\) ویندوزتان شوید. سپس مشابه تصویر زیر بر روی \(\text{Clock and Region}\) کلیک کنید.
برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید
نکته: بسته به تنظیمات نمایشی کنترل پنلتان ممکن است صفحۀ زیر را ببینید. اگر صفحۀ زیر در کنترل پنل شما بود مشابه تصویر زیر بر روی \(\text{Region}\) کلیک کنید.
برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید
-
مشابه تصویر زیر در قسمت \(\text{Format}\) گزینۀ \(\text{English (United States)}\) را انتخاب کرده و سپس \(\text{OK}\) کنید.
-
هم اکنون یکبار \(\text{Restart}\) کنید.
-
بعد از اینکه سیستم بالا آمد در برنامۀ راهکار مجدداً فایل بیمۀ جدیدی بسازید و در سایت تأمین اجتماعی بارگذاری کنید. مشکل باید مرتفع شده باشد.
لطفاً تجربیاتتان در این زمینه را از طریق درج دیدگاه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
برای مشاهده فهرست کامل آموزشهای این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید :
دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار
دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: