خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
قرار دادن فاصله قبل از پاراگراف ها در Word


البته در داکیومنتهایی که تصاویر زیادی دارند و یا حجم مطالب بصورت پراکنده و محتوای کمی دارد، این کار چندان کمکی نمی کند. ولی در اسناد یا نامه های word ای که کلمات و خطوط بسیار زیادی در آنها وجود دارد، انجام همین کار ساده می تواند سند یا نامه ورد را مرتب تر و خواناتر نشان دهد.
این مراحل در Word 2010 انجام شده، ولی مراحل در نسخه ها و ورژن های بعدی آفیس هم به همین منوال می باشد.

برای اضافه کردن فاصله، ابتدا سند ورد خود را باز کنید. سپس به تب Home رفته و مانند تصویر زیر، گزینه Line And Paragraph Spacing را کلیک کرده و آیتم Add Space Before Paragraph را انتخاب کنید.


رفع ارور You are trying to open a file type در نرم افزار Visio
مدیریت لیست auto-complete در outlook
حذف آدرس ایمیل از لیست Autocomplete در Outlook
نمودار میله ای در اکسل - نحوه ایجاد نمودار نواری برای نمایش اطلاعات در excel
نحوه تهیه پوستر در پاورپوینت - راهکاری مناسب برای جذب مخاطب
آموزش نرم افزار آفیس - کاربردی ترین نرم افزارهای Microsoft Office
بهترین کتاب آموزش اکسل — معرفی جامع ترین کتاب های Excel
نمودار میله ای در اکسل + آموزش ایجاد و شخصی سازی
آزمون آنلاین icdl1 + دانلود نمونه سوالات آزمون ICDL
آموزش داشبورد مدیریتی در اکسل — همراه با نکات کاربردی + مثال
نحوه پنهان یا نمایش دادن سرچ دسکتاپ در ویندوز 11
نحوه سوئیچ کردن بین اسپیکر و هدفون در ویندوز
نحوه انتقال taskbar ویندوز 10 به هر طرف صفحه نمایش
نحوه انتقال Taskbar به بالا، چپ، راست ویندوز 11
نحوه تغییر ضخامت و پهنای اسکرول بار در ویندوز 10/11
افزودن، حذف و تغییر چیدمان آیتم ها در Quick settings ویندوز 11

دیدگاه ها(0)
دیدگاه خود را ثبت کنید: