خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
آموزش عضویت و استفاده از تالار گفتمان پشتیبانی راهکار سافت

کد مطلب : 9987
برای عضویت در تالار گفتمان پشتیبانی راهکار سافت و استفاده از آن طبق آموزش های زیر عمل کنید.
آموزش عضویت در تالار گفتمان پشتیبانی راهکار سافت
-
ابتدا وارد آدرس http://forum.rahkarsoft.com شوید.
-
مشابه تصویر زیر در قسمت بالا و سمت راست سایت بر روی دکمۀ "عضویت" کلیک کنید.
-
شرایط عضویت را بخوانید و سپس بر روی دکمۀ "قبول می کنم" کلیک کنید.
برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید
-
در صفحۀ بعد اطلاعات حساب کاربری تان را مشابه تصویر زیر وارد کنید. قسمت سمت چپ صفحه را لازم نیست تغییر دهید و فقط اطلاعات قسمت سمت راست را پر کنید. (نکته: رایانامه همان ایمیل است.)
برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید
-
در پایان بر روی دکمۀ "عضویت" کلیک کنید.
-
عضویت شما تکمیل شده است و پیام زیر را مشاهده خواهید کرد.
نکتۀ مهم: عضویت شما به صورت اتوماتیک نهایتاً در مدت 24 ساعت فعال خواهد شد و نیازی به انجام فعال سازی از طریق ایمیل ندارید.
آموزش ورود به تالار گفتمان پشتیبانی راهکار سافت
-
برای ورود به تالار گفتمان ابتدا وارد آدرس http://forum.rahkarsoft.com شوید.
-
در قسمت بالا و سمت راست سایت بر روی دکمۀ "ورود" کلیک کنید.
-
مشابه تصویر زیر "نام کاربری" و "کلمۀ عبور" را وارد کرده و بر روی دکمۀ "ورود" کلیک کنید.
-
بعد از ورود به سایت مشخصات کاربری شما مشابه تصویر زیر در بالای صفحه نمایان خواهد شد. هم اکنون می توانید سوالات آموزشی خود دربارۀ برنامه های راهکار سافت را طبق آموزش بعدی ارسال کنید.
آموزش نحوۀ ارسال سوال در تالار گفتمان پشتیبانی راهکار
-
ابتدا "انجمن" مربوطه را انتخاب کنید. به عنوان مثال فرض می کنیم سوال شما در مورد برنامۀ فروشگاهی راهکار می باشد، در این حالت بر روی انجمنِ "نرم افزار فروشگاهی" کلیک می کنیم.
-
بر روی دکمۀ "موضوع جدید" کلیک کنید.
برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید
-
مشابه تصویر زیر "عنوان موضوع" و "متن سوال" را وارد کنید. در پایان بر روی دکمۀ "ارسال موضوع" کلیک کنید.
برای بزرگنمایی تصویر روی آن کلیک کنید
-
نهایتاً ظرف 24 ساعت کارشناسان ما سوالات شما را پاسخ می دهند.
آموزش نحوۀ مشاهدۀ پاسخ سوالاتتان
-
ابتدا وارد آدرس http://forum.rahkarsoft.com شوید. اگر وارد سایت نشده اید مشابه آموزش "ورود به سایت" با نام کاربری و کلمۀ عبورتان وارد شوید.
-
در هر "انجمنی" که سوالتان را آنجا مطرح کرده اید کلیک کنید. به عنوان مثال فرض می کنیم سوالتان را در انجمن "نرم افزار فروشگاهی" مطرح کرده اید. روی آن کلیک می کنیم.
-
مشابه تصویر زیر لیست آخرین سوالها و پاسخ ها را مشاهده می کنید. روی سوال خودتان کلیک کنید تا پاسخ کارشناسان را ببینید.

آموزش های رایگان خوش آموز

حل مشکل فونتهای بزرگ در نرم افزار و عدم نمایش بخشی از فونت ها
آموزش نحوه اجرا کردن یا متوقف کردن سرویس اس کیو ال سرور
آموزش استفاده از قابلیت ثبت پورسانت بازاریابها در نرم افزار فروشگاهی راهکار
آموزش هاست کردن دیتابیس اس کیو ال سرور در اینترنت
روش پاک کردن کلی اطلاعات نرم افزار فروشگاهی راهکار
ثبت سریعتر فاکتورها با مکانیزم بارکدهای رزرو شده
پیدا کردن نسخه برنامه های راهکار
لیست امکانات اضافه شده در نسخه های بروز رسانی نرم افزار فروشگاهی راهکار

دیدگاه ها(0)
دیدگاه خود را ثبت کنید: