خوش آموز به آموزشگاه رایگان خوش آموز خوش آمدید

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Invoice

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Invoice

کد مطلب : 1223 PDF

پس از اینکه سفارش از طرف مشتری که در اموزش قبلی مشاهده کردید، تایید شد، وقت آن است که برای مشتری فاکتور فروش را صادر کنید. برای توضیحات بیشتر لطفا به فرم Order در دپارتمان Sales وارد شده و Order ثبت شده را انتخاب کنید تا وارد پنجره شکل زیر شوید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Invoice . آموزشگاه رایگان خوش آموز

اگر به هر علتی این Order از طرف مشتری یا از طرف خودتان مورد تایید نیست و می خواهید آن را رد کنید، کافیست دکمه Cancel Order را از بالای فرم کلیک کنید. اگر که همه چیز اوکی است و مشتری واقعا قصد خرید را دارد، از همینجا هم می توانید برای مشتری فاکتور صادر کنید یا به عبارتی این Order را به Invoice ببرید.
کافیست از نوار ابزار بالای پنجره دکمه Create Invoice را کلیک کنید تا وارد پنجره شکل زیر بشوید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Invoice . آموزشگاه رایگان خوش آموز

اینجا آخرین مرحله روند فروش محصول یا خدمات است. اگر اصاحاتی باید در فاکتور صورت دهید، آن را انجام دهید. مثلا قیمت بالا و پایین شده و یا تخفیفی برای مشتری می خواهید لحاظ کنید، آن را وارد کنید فقط فراموش نکنید که از نوار ابزار بالا دکمه Recalculate را کلیک کنید تا محاسبات این تغییرات مجددا انجام شود.
اگر این فاکتور به هر علتی کنسل شده و فروش محصول یا خدمت انجام نمی شود، کافیست از بالا دکمه Cancel Invoice را کلیک کنید. اگر این فاکتور از جانب مشتری اوکی است و مبلغ آن هم پرداخت شده است، دکمه Invoice Paid را کلیک کنید.
حالا چنانچه فرد یا Team دیگری باید مسئول رسیدگی به این فاکتور هستند را می توانید مشخص کنید. از نوار ابزار بالا کافیست دکمه assign را کلیک کنید و در حالت پیشفرض ME یا خود شما انتخاب شده اید و اگر گزینه User Or Team را انتخاب کنید، حالا می توانید ادامه کار این فاکتور را بدانها واگذار کنید.

برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.


دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: