خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
با سلام هنگامی که نرم افزار را اجرا می کنم پیغام می دهد " تاریخ سیستم با تاریخ سرور متفاوت می باشد" البته تا کنون این مسئله مشکلی را بوجود نیاورده چگونه میتوانم این مسئله را حل نمایم با تشکر
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
با سلام.
این مساله مانع کارکرد نرم افزار نمی شود. صرفآ حالت هشدار دارد.
منظور از سرور اس کیو ال سرور می باشد.
در کنترل پنل ویندوز گزینه Regional and Settings را بررسی کنید و در تب Format مطمئن شوید که گزینه Persian انتخاب شده است.
لطفآ نتیجه را به ما نیز اطلاع دهید.
با سلام.
این مساله مانع کارکرد نرم افزار نمی شود. صرفآ حالت هشدار دارد.
منظور از سرور اس کیو ال سرور می باشد.
در کنترل پنل ویندوز گزینه Regional and Settings را بررسی کنید و در تب Format مطمئن شوید که گزینه Persian انتخاب شده است.
لطفآ نتیجه را به ما نیز اطلاع دهید.
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
ضمن عرض تشکر از شما
مواردی را که بیان فرموده بودید بررسی نمودم اما همچنان پیغام مورد نظر ظاهر می شود
[hr]
به پیوست تصویر پیغام خطا بحضور ارسال می گردد
ضمن عرض تشکر از شما
مواردی را که بیان فرموده بودید بررسی نمودم اما همچنان پیغام مورد نظر ظاهر می شود
[hr]
به پیوست تصویر پیغام خطا بحضور ارسال می گردد
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
یک سوال :
آیا از نرم افزار در شبکه استفاده می کنید. یا نسخه تک کاربره؟
اگر از نسخه شبکه استفاده می کنید تاریخ سرور را اصلاح نمایید.
یک سوال :
آیا از نرم افزار در شبکه استفاده می کنید. یا نسخه تک کاربره؟
اگر از نسخه شبکه استفاده می کنید تاریخ سرور را اصلاح نمایید.
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
با عرض معذرت و ضمن تشکر از نسخه تک کاربره استفاده می کنم چگونه تاریخ سرور را تغییر دهم
با عرض معذرت و ضمن تشکر از نسخه تک کاربره استفاده می کنم چگونه تاریخ سرور را تغییر دهم
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
با عرض معذرت از شما دوست گرامی، این مشکل به تیم فنی راهکار سافت منتقل شد. به محض اصلاح آن نسخه بروز رسانی جدید در سایت قرار خواهد گرفت.
با عرض معذرت از شما دوست گرامی، این مشکل به تیم فنی راهکار سافت منتقل شد. به محض اصلاح آن نسخه بروز رسانی جدید در سایت قرار خواهد گرفت.
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
[quote='تیم پشتیبانی راهکار' pid='165' dateline='1423075909']
با عرض معذرت از شما دوست گرامی، این مشکل به تیم فنی راهکار سافت منتقل شد. به محض اصلاح آن نسخه بروز رسانی جدید در سایت قرار خواهد گرفت.
[/quote]
سلام. آيا اين مشكل در نسخه هاي جديد رفع شده است؟
[quote='تیم پشتیبانی راهکار' pid='165' dateline='1423075909']
با عرض معذرت از شما دوست گرامی، این مشکل به تیم فنی راهکار سافت منتقل شد. به محض اصلاح آن نسخه بروز رسانی جدید در سایت قرار خواهد گرفت.
[/quote]
سلام. آيا اين مشكل در نسخه هاي جديد رفع شده است؟
RE: تفاوت تاریخ سیستم با تاریخ سرور
با سلام.
بله این مشکل در حال حاضر وجود ندارد و مرتفع شده است.
با سلام.
بله این مشکل در حال حاضر وجود ندارد و مرتفع شده است.