خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را

جعفری جعفری

مشکل در ورود به برنامه


سلام و خسته نباشید
در هنگام اجرای برنامه با خطای تصویر شماره 1 مواجه میشم لطفاً برای حل مشکل راهنماییم کنید
ممنونم



۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۷:۰۷
راهکار سافت راهکار سافت
با سلام
این خطا چند دلیل عمده دارد که در ادامه ذکر می کنم.
1. اس کیو ال سرور به درستی و طبق فیلم آموزشی موجود در سایت نصب نشده است. در مراحل نصب اس کیو ال سرور چند نکته مهم وجود دارد که باید رعایت شوند.
2. تنظیمات رشته اتصال که در انتهای فیلم آموزشی مورد اشاره واقع شده اند به درستی انجام نشده است.
3. سرویس اس کیو ال سرور متوقف می باشد.

به کمک منابع آموزشی زیر می توانید این مشکلات را مرتفع سازید:


۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۱۲:۲۴
جعفری جعفری
ممون از جوابتون اما احتمالا مشکل در نصب اس کیو ال نیست چون من هر روز با این برنامه کار می کنم اما این مشکل را نداشتم و دو سه روز پیش این خطا بوجود آمد مراحل اجرا کردن اس کیو ال را هم انجام دادم که با خطای تصویر زیر مواجه شدم. حالا چه کاری انجام بدم


۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۱۳:۰۰
راهکار سافت راهکار سافت
با سلام
اگر قبلاً برنامه کار می کرده (حتی اگر فقط یکبار کار کرده باشد) قطعاً مشکل از نصب اس کیو ال سرور نیست. موارد زیر را بررسی کنید:

1. بعد از نصب اس کیو ال سرور نام ویندوز نباید تغییر کند.
2. بعد از نصب اس کیو ال سرور نام کاربر ویندوز یا خود کاربر ویندوز نباید تغییر کند.
3. اگر یکی از این دو (نام ویندوز یا کاربر ویندوز) را تغییر داده باشید به حالت قبل برگردانید.
4. می توانید به عنوان یک راه حل جایگزین یک بار دیگر اس کیو ال سرور را نصب کنید، البته در این حالت یک نام جدید (مثلا sqlexpress2) باید به آن بدهید و سپس در تنظیمات رشته اتصال، به این اس کیو ال سرور وصل شوید.

۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۲:۴۱
جعفری جعفری
سلام اسم ویندوز و یا کاربر را تغییر نداده بودم بنابراین مورد 4 پیشنهادی شما را انجام دادم و در هنگام متصل کردن پایگاه داده در تنظیمات رشته اتصال با خطای زیر مواجه شدم. لطفا منو راهنمایی کنید چون کارم به مشکل خورده و باید هرچه سریعتر وارد برنامه شوم. ممنونم


۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۱۳:۲۷
راهکار سافت راهکار سافت
با سلام
این خطا به ظاهر سیستم عاملی است. ممکن است از سطح دسترسی کاربر ویندوزتان باشد.
نیاز به بررسی از طریق انی دسک توسط کارشناسان راهکار دارد.
از طریق پیام رسان ها با شماره 09106790876 تماس بگیرید تا بخش پشتیبانی برایتان بررسی کنند.
با سپاس
۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۱۶:۱۰
جعفری جعفری
تا چه ساعتی پاسخگویی انجام میشه؟

۱۴۰۲/۰۴/۰۳ ۱۶:۳۹
راهکار سافت راهکار سافت
از ساعت 10 صبح تا 17
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۰:۳۰
پاسخ دهید:
انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.