خوش آموز اولین و تنها سایت آموزشی %100 رایگان ایران با 3741 آموزش متنی، تصویری و ویدئویی

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Competitors یا رقبای تجاری

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Competitors یا رقبای تجاری

کد مطلب : 1219 PDF

یکی از مباحث مهم دیگر که در بخش فروش و در CRM پوشش داده شده است، فرم مربوط به رقبای تجاری شما است. البته فرم آن در CRM بسیار ساده است و اطلاعات رقبا را به راحتی می توانید وارد کنید. وارد کردن اطلاعات رقبا در CRM کمک بسیار بزرگی به شما در بهتر کردن و افزایش کیفیت محصولاتتان، سیاست های قیمت گذاری محصولات و مدیریت بهتر مشتریان خواهد داشت. این طبیعی است که شما در هر شغلی که باشید، رقبایی هم داشته باشید. اما بدون در دست داشتن اطلاعات رقبا چطور می خواهید با آنها رقابت داشته باشید؟ برای توضیحات بیشتر به فرم Competitors در دپارتمان Sales وارد شوید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Competitors یا رقبای تجاری . آموزشگاه رایگان خوش آموز

برای افزودن رقیب تجاری، دکمه New را کلیک کنید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Competitors یا رقبای تجاری . آموزشگاه رایگان خوش آموز

من قصد ندارم رکورد یا رقیب تجاری در این فرم وارد کنم چون شما در نهایت طبق نیاز سازمانتان آن را سفارشی سازی خواهید کرد فقط قسمت های مهم آن را با هم بررسی می کنیم.
مثلا در تصویر بالا در سمت راست، به فیلدهای Strength و weakness دقت کنید.
شما در این فرم و در این فیلدها حتما باید تا جای ممکن از نقاط قوت رقسب تجاری تان اطلاع داشته باشید. جنگ امروز جنگ اطلاعات است، هر کس اطلاعات بیشتر و به درد بخور تری دارد، آن برنده است. شما با داشتن اطلاعات نقاط قوت رقیب تان، می توانید خودتان را تقویت کرده و حتی از رقیب تان هم پیشیی بگیرید. شما با وارد اطلاعات نقاط ضعف رقیب تان، قطعا می توانید از آنها یک برگ برنده بسازید. شناسایی نقاط ضعف رقیبان تجاری و کار کردن روی همان نقاط صعف، کمک بزرگی در جهت پیشبرد تجارتتان خواهد داشت.
در ادامه به بخش مهم دیگری از این فرم می رسیم و آن هم Apportunities می باشد. شما پس از اینکه مشخصات رقیب تان را وارد کرده و آن را Save کردید، این قسمت برای وارد کردن رکورد فعال می شود. خب، در اینجا باید مشخص کنید که در چه فرصت های تجاری ای رقیب شما هم با شما هم مسیر است؟ این خیلی مهم است که بدانید رقبای شما در کدام محصولات و برای کدام فرصتهای تجاری شما چه حالا و چه در آینده یک تهدید به حساب خواهند آمد.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - آشنایی با فرم Competitors یا رقبای تجاری . آموزشگاه رایگان خوش آموز

شما با Customize کردن و سفارشی سازی این فرم ها می توانید که مقادیر خودتان را به فرم ها اضافه و کم کنید و آیتم های بیشتری که مناسب تجارت شما است، به این فرم ها اضافه کنید.


برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.


دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: