خوش آموز به آموزشگاه رایگان خوش آموز خوش آمدید

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - بررسی فرم Articles

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - بررسی فرم Articles

کد مطلب : 1253 PDF

اگر به یاد داشته باشید، در جلسات گذشته ما به بررسی Article Template ها پرداختیم، در واقع در آنجا دیتابیسی از اطلاعات فنی و خلاصه هر چیزی که مربوط به بیزینس بود، میتوانستیم در دسته بندی هایی وارد کرده و مثلا از مباحث فنی و موارد گوناگون، اقدام به تهیه داکیومنتهایی می کردیم، در زمان نیاز بدانها مراجعه کنیم. در فرم Article Template به شما نشان دادیم که چطور باید این Article ها را ایجاد کنید، آنها را مشاهده کنید، آنها را بروزرسانی و آپدیت کنید و سایر موارد.. اما حالا وقت آن است که در برنامه از آنها استفاده کنید.
از دپارتمان Service به سراغ فرم articles بروید تا به این فرم وارد شوید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - بررسی فرم Articles  . آموزشگاه رایگان خوش آموز

برای افزودن آرتیکل ها و استفاده از آنها در برنامه، از نوار ابزار بالا دکمه NEW را کلیک کنید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - بررسی فرم Articles  . آموزشگاه رایگان خوش آموز

درپنجره باز شده، شما می توانید تمام Templates هایی که قبلا ایجاد کرده اید را مشاهده کنید. حالا هر کدام از آرتیکل ها را که مد نظر دارید انتخاب کرده و OK کنید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - بررسی فرم Articles  . آموزشگاه رایگان خوش آموز

پس از Temp مورد نظر، به این پنجره وارد می شوید، اگر دقت کرده باشید ما در زمان ایجاد این Templatesها، توضیحات فنی هر کدام را هم ثبت کرده بودیم. الان همان توضیحات را در این قسمت نمایش می دهد. دوستان شما در زمان ایجاد Templates ها می توانستید توضیحات فنی را اصلا وارد نکنید، و در عوض در این قسمت توضیحات فنی را تکمیل می کردید. فقط در Templates ها اقدام به ایجاد Section برای هر Template می کردید، ولی توضیحات هر کدام از Template ها را در این فرم ارائه می کردید. حتی در قسمت های پایین تر این فرم می توانید که Notes ها به همراه Attachment File هایی را به این Article انتصاب دهید.
در هر صورت، از قسمت بالا فیلدهای مورد نظر را تکمیل کنید و پنجره را Save کنید.

آموزش مایکروسافت CRM 2016 - بررسی فرم Articles  . آموزشگاه رایگان خوش آموز

حالا وقت Publish کردن این Article ها برای استفاده در کلیه سطوح است. برای Publish کردن هر Article باید مراحل زیر را انجام دهید. اول باید Article یا Article هایی را که قصد Publish آنها را دارید انتخاب کرده و از نوار ابزار بالا Submit را کلیک کنید. در واقع با این کار آرتیکل را برای Publish شدن ارسال می کنید. پس از Submit، حالا دکمه Approve را کلیک کنید. بدین ترتیب آرتیکل ها را Publish کرده اید. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نمی توانید آرتیکل هایی را که Pu شده اند را ویرایش کنید. مثلا خود شما یا دوستانتان قصد داریند که این آرتیکلها را ویرایش کنند و بروزرسانی هایی در آنها ایجاد کنند. اگر چنین باشد ابتدا باید آرتیکل Publish شده را به حالت Unpublish درآورند. پس از آنکه تغییرات مورد نظر را در آرتیکل انجام دادند، باید به طریقی که ذکر شد، آرتیکل را Publish کنند.
به فرم ویرایش یکی از همین آرتیکل های Publish شده وارد شوید، همانطور که میبینید نمیتوانید آنها را ویرایش کنید، اما شما و سایرین می توانند برای این آرتیکل Comment درج کنند، کافیست از Ribbon بالا دکمه Add Article Comment کلیک کنید و Comment های مرتبط با این آرتیکل را وارد کرده و به ثبت برسانید. تمامی Comment های وارد شده، از قسمت پایین همین فرم ویرایش هر آرتیکل قابل مشاهده است.

برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.



دیدگاه ها(0)

دیدگاه خود را ثبت کنید: