خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
آموزش مایکروسافت CRM 2016 - ثبت وقایع یا Post ها
در مقالات قبلی در خصوص نحوه ایجاد مشتریان حقیقی و حقوقی توضیحاتی را خدمت شما دوستان ارائه کردیم و دیدید که چطور می توان مشتری را در داینامیک CRM مایکروسافت اضافه کرد. اما در این مقاله در رابطه با همین مشتریان حقیقی و حقوقی قصد داریم به موضوع دیگری بپردازیم. شما در رابطه با مشتریانتان نیاز است که ثبت وقایع داشته باشید منظور این است که هر گونه کاری یا صحبت یا هر اطلاعاتی که مربوطط به مشتری است را باید همیشه ثبت شده داشته باشید. برای درک بهتر مسئله لطفا به پنجره مربوط به Accounts یا Contacts وارد شوید.
اگر به وسط پنجره دقت کنید، یک پانل عمومی یا social Panel را مشاهده خواهید کرد که هر گونه عملیاتی توسط هر کاربری بر روی هر مشتری انجام شود، در این قسمت مشاهده خواهید کرد.
در قسمت Posts شما می توانید پست های مربوط به این مشتری را مشاهده کنید و حتی خودتان به صورت دستی اقدام به افزودن دستی Posts یا ثبت وقایع برای این مشتری کنید.
به عنوان مثال می خواهیم برای این مشتری یک پست را ایجاد و ذخیره کنیم پس در جعبه مربوط به Posts متن مورد نظر را تایپ می کنیم.
و برای ثبت این رویداد یا پست، روی دکمه Post کلیک می کنیم.
همانطور که مشاهده می کنید، اطلاعات ما برای ثبت وقایع، در این قسمت با موفقیت ذخیره شد. دقت کنید که هر ثبت وقایع یا پست، توسط هر کاربری متولی آن پست باشد، ذخیره می شود. یعنی نام کامل آن کاربر به همراه آن پست نمایش داده خواهد و مشخص می شود که این پست توسط چه کسی ایجاد شده است. شما حتی این امکان را دارید که برخی از این پستها را Like کنید و برای این پستها Reply به عنوان پاسخ وارد کنید نمونه این Reply ها را در فیسبوک یا ایسنتاگرام حتما مشاهده کرده اید و دیده اید که چطور می شود به یک پست یا Comment، جواب یا Reply داد.
مشاهده اطلاعات این مشتری و همچنین پستها برای سایر کاربران با توجه به دسترسی هایی که در قسمت Security Role تنظیم کرده اید، میسر می شود و چنانچه کاربری دسترسی کافی برای مشاهده اطلاعات را نداشته باشد، نتیجه این می شود که به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت و بدین طریق از اطلاعات مشتریان برای افراد غیر مجاز جلوگیری به عمل خواهید آورد.
هر گونه اتفاقی که بین شما و مشتریانتان در حال وقوع یا رخ داده شده است را در این قسمت ثبت کنید تا همیشه اطلاعات کاملی از مشتریانتان در دست داشته باشید.
برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.
اگر به وسط پنجره دقت کنید، یک پانل عمومی یا social Panel را مشاهده خواهید کرد که هر گونه عملیاتی توسط هر کاربری بر روی هر مشتری انجام شود، در این قسمت مشاهده خواهید کرد.
در قسمت Posts شما می توانید پست های مربوط به این مشتری را مشاهده کنید و حتی خودتان به صورت دستی اقدام به افزودن دستی Posts یا ثبت وقایع برای این مشتری کنید.
به عنوان مثال می خواهیم برای این مشتری یک پست را ایجاد و ذخیره کنیم پس در جعبه مربوط به Posts متن مورد نظر را تایپ می کنیم.
و برای ثبت این رویداد یا پست، روی دکمه Post کلیک می کنیم.
همانطور که مشاهده می کنید، اطلاعات ما برای ثبت وقایع، در این قسمت با موفقیت ذخیره شد. دقت کنید که هر ثبت وقایع یا پست، توسط هر کاربری متولی آن پست باشد، ذخیره می شود. یعنی نام کامل آن کاربر به همراه آن پست نمایش داده خواهد و مشخص می شود که این پست توسط چه کسی ایجاد شده است. شما حتی این امکان را دارید که برخی از این پستها را Like کنید و برای این پستها Reply به عنوان پاسخ وارد کنید نمونه این Reply ها را در فیسبوک یا ایسنتاگرام حتما مشاهده کرده اید و دیده اید که چطور می شود به یک پست یا Comment، جواب یا Reply داد.
مشاهده اطلاعات این مشتری و همچنین پستها برای سایر کاربران با توجه به دسترسی هایی که در قسمت Security Role تنظیم کرده اید، میسر می شود و چنانچه کاربری دسترسی کافی برای مشاهده اطلاعات را نداشته باشد، نتیجه این می شود که به اطلاعات دسترسی نخواهد داشت و بدین طریق از اطلاعات مشتریان برای افراد غیر مجاز جلوگیری به عمل خواهید آورد.
هر گونه اتفاقی که بین شما و مشتریانتان در حال وقوع یا رخ داده شده است را در این قسمت ثبت کنید تا همیشه اطلاعات کاملی از مشتریانتان در دست داشته باشید.
برای مشاهده سرفصلهای آموزش Microsoft Dynamic CRM 2016، لطفا اینجا کلیک کنید.
دوره های آموزش شبکه در خوش آموز:
لیست دوره های آموزش برنامه نویسی در سایت خوش آموز
سایر آموزش های مرتبط:
- دوره آموزشی Kerio Control
- آموزش دوره سیسکو CCNA
- دوره آموزشی Network Plus
- دوره آموزشی Exchange server 2016
- دوره آموزشی VMWare Workstation
لیست دوره های آموزش برنامه نویسی در سایت خوش آموز
- آموزش برنامه نویسی به زبان ساده از مبتدی تا پیشرفته بصورت کاملا کاربردی
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی #C (سی شارپ)
- آموزش پایگاه داده اس کیو ال سرور به زبان ساده از مبتدی تا پیشرفته بصورت کاملا کاربردی
- دوره آموزش برنامه نویسی بانکهای اطلاعاتی VB.NET + SQL Server
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی پایتون Python
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی C
- دوره آموزش رایگان زبان برنامه نویسی ++C
- دوره آموزش رایگان HTML 5
- دوره آموزش رایگان 3 CSS
- دوره آموزش رایگان جاوا اسکریپت (JavaScript)
- دوره رایگان آموزش جامع برنامه نویسی اکسل (VBA) از مقدماتی تا پیشرفته
سایر آموزش های مرتبط:
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: