خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


فصل 2: توصیف حرکت

فصل 2: توصیف حرکت
نویسنده : امیر انصاری
اشتیاق ما به هیجان و ماجراجویی باعث رشد دنیای سرگرمی و مخصوصاً رونق کار سازندگان فیلم های اکشن می شود. بسیاری از فیلم ها برای شما تجربه ای را ایجاد می کنند که حس کنید بخشی از ماجرا هستید. چرا هنگامی که یک ماشینِ در حال تعقیب و گریز به لبۀ صخره ای می رسد و ناگهان آن نمای پانوراما از صحنه را مشاهده می کنید، آن احساس عجیب را در معدۀ تان حس می کنید؟ چرا در اجرای زندۀ تئاترها مانند موردی که در تصویر زیر می بینید، این تصور در شما ایجاد می شود که بازیگر مربوطه نسبت به سایر بازیگرها و مخاطبان در حال حرکت است؟ کارتون ها چگونه ساخته می شوند تا حرکات را نشان دهند، در حالی آن ها صرفاً مجموعه ای از عکس های مجزا هستند؟ کارتونیست ها چگونه مجموعه ای از تصاویر را طراحی می کنند که با آن شخصی را شبیه سازی کنند که سرعت حرکتش را بالا می برد، سرعتش را کم می کند و یا با سرعتی ثابت حرکت می کند.

نرم افزار سامانه مودیان راهکار



فصل 2: توصیف حرکت

در این فصل شروع به تجزیه و تحلیل دقیق حرکت خواهید کرد که منجر به رسیدن به پاسخ برخی از سؤالات بالا می شود. شما یاد خواهید گرفت که از مدل های ایجاد شده توسط فیزیکدانان برای درک انواع مختلف حرکت استفاده کنید.

نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.