خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را


یکی کردن اسناد حسابداری (ادغام اسناد)

یکی کردن اسناد حسابداری (ادغام اسناد)
نویسنده : امیر انصاری
نرم افزار حسابداری مالی راهکار به شما این امکان را می دهد تا چندین سند مختلف را انتخاب کنید و سپس آنها را به یک سند تبدیل کنید. در این آموزش به چگونگی یکی کردن اسناد حسابداری (ادغام اسناد) می پردازیم. برای انجام این عملیات لازم است که ابتدا وارد فرم "اسناد حسابداری" شوید و سپس تعدادی سند را با استفاده از کلیک همزمان ماوس و پایین نگهداشتن دکمۀ Ctrl بر روی صفحه کلید، انتخاب کنید. سپس مشابه تصویر زیر بر روی دکمۀ "یکی کردن اسناد انتخاب شده" وارد فُرم "یکی کردن اسناد حسابداری" شوید.

نرم افزار سامانه مودیان راهکار



یکی کردن اسناد حسابداری (ادغام اسناد)
در فُرم "یکی کردن اسناد حسابداری" ابتدا باید گزینۀ "نحوۀ ایجاد سند" را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمۀ "ثبت" کلیک کنید. در گزینۀ "نحوۀ ایجاد سند" سه انتخاب دارید که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

  • اتوماتیک: این گزینه فعلاً (تا تاریخ ایجاد این آموزش) کاربردی ندارد.

  • سند جدید: با انتخاب این گزینه سه پارامتر از شما درخواست می شود که شامل شماره سند، تاریخ سند، و شرح سند می باشد. البته شماره و تاریخ را سیستم پیشنهاد می دهد اما امکان ویرایش آن را نیز دارید. با تایید این عملیات یک سند حسابداری جدید ایجاد می شود و کلیه آرتیکلهای اسنادی که جهت ادغام انتخاب شده بودند به این سند منتقل می شوند و سندهای آنها نیز از سیستم حذف می شوند.

    یکی کردن اسناد حسابداری (ادغام اسناد)
  • انتخاب سند: با انتخاب این گزینه امکان انتخاب سندی را خواهید داشت. طی این عملیات کلیه آرتیکلهای اسنادی که جهت ادغام انتخاب شده بودند به این سند منتقل می شوند و سندهای آنها نیز از سیستم حذف می شوند.

    یکی کردن اسناد حسابداری (ادغام اسناد)

برای مشاهده فهرست کامل آموزشهای این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید :

دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار

نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)

دیدگاه خود را ثبت کنید:

انتخاب تصویر ویرایش حذف
توجه! حداکثر حجم مجاز برای تصویر 500 کیلوبایت می باشد.


دسته بندی مطالب خوش آموز