خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
آموزش Reset کردن و حل مشکل سینک نشدن OneDrive در ویندوز
اگر کاربر ویندوز 10 هستید، بی تردید OneDrive را که همراه با ویندوز 10 روی سیستم شما نصب شده را خواهد دید. OneDrive یک راهکار انلاین برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها است که با سینک شدن بین دستگاه های مختلف می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. این سرویس رایگان توسط کمپانی مایکروسافت ارائه شده است که برای استفاده از آن حتما باید اکانت مایکروسافتی داشته باشید و ضمن اینکه از طریق وب هم می توانید به این فضای Cloud مربوط به OneDrive دسترسی داشته باشید. خب، گاها این فرآیند سینک شدن اطلاعات ذخیره شده در OneDrive با مشکل مواجه می شود که با Reset کردن آن می توانید مشکل را حل کنید. به عنوان مثال برخی فایل هایی که توسط یک دستگاه در OneDrive درایو آپلود شده در دستگاه دیگر سینک نمی شود و می خواهیم این مشکل را حل کنیم.
برای حل این مشکل، کافیست پنجره Run را باز کرد و دستور زیر را در آن وارد و Enter کنید.
در طول زمان اجرای این دستور در ویندوز، آیکون OneDrive از کنار ساعت Taskbar یا system tray، پنهان شده و دوباره ظاهر خواهد شد.
اگر آیکون پس از گذشت دقایقی در این ناحیه ظاهر نشد، سیستم را ریستارت کنید و یا از ویندوز Sign out و دوباره Sign in کنید.
برای حل این مشکل، کافیست پنجره Run را باز کرد و دستور زیر را در آن وارد و Enter کنید.
%localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe /reset
در طول زمان اجرای این دستور در ویندوز، آیکون OneDrive از کنار ساعت Taskbar یا system tray، پنهان شده و دوباره ظاهر خواهد شد.
اگر آیکون پس از گذشت دقایقی در این ناحیه ظاهر نشد، سیستم را ریستارت کنید و یا از ویندوز Sign out و دوباره Sign in کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: