خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
رفع مشکل کار نکردن هدست Astro A10 در ویندوز
Astro A10 یک هدست Gaming است که در سال 2018 منتشر شد. این هدست مخصوص نینتندو سوییچ است. این هدست بازخوردهای خوبی دریافت کرده است. بسیاری از کاربران اذعان کرده اند که به لطف بالشتک های مخملی نرم و یک نوار انعطاف پذیر، استفاده از آن به مدت طولانی را آسان تر کرده است. اما یک مشکلی که بعضا کاربران آن را تجربه کرده اند عدم کار کردن این هدست است.
کاربران گزارش می دهند که فرآیند راه اندازی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که باید باشد. در تالارهای گفتمان کاربران بسیاری این مشکل را مطح کرده اند و ما در اینجا روش هایی که می تواند در رفع مشکل کار نکردن هدست Astro A10 کمک کند را گردآوری کرده ایم.
در تب Recording، مانند تصویر سمت چپ زیر کلیک راست کرده و گزینه Show Disabled Devices را کلیک کنید.
سپس روی هدست کلیک راست کرده و گزینه Enable را زده تا دستگاه در سیستم تان فعال شود.
دوباره روی دستگاه کلیک راست رده و این بار گزینه Set as Default Device را بزنید و باز هم کلیک راست کرده و این بار Properties بگیرید.
در تب Levels، ولوم را تا آخر بالا ببرید.
در آخر فرم را ok کنید و وضعیت ارور را بررسی کنید.
کاربران گزارش می دهند که فرآیند راه اندازی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که باید باشد. در تالارهای گفتمان کاربران بسیاری این مشکل را مطح کرده اند و ما در اینجا روش هایی که می تواند در رفع مشکل کار نکردن هدست Astro A10 کمک کند را گردآوری کرده ایم.
ریستارت کردن سیستم
شاید راه حل ساده به نظر برسد ولی اگر سیستم تان را ریستارت نکرده اید، یک بار سیستم را ریستارت کنید و وضعیت کار کردن هدست Astro A10 را بررسی کنید.آپدیت کردن ویندوز
همانطور که هدست Astro A10 به سیستم تان وصل است سیستم را آپدیت کنید. چون علاوه بر خود سیستم عامل ویندوز درایورها هم آپدیت می شوند.بررسی تنظیمات هدست
به Control Panel وارد شده و سپس آیکون Sound را کلیک کنید.در تب Recording، مانند تصویر سمت چپ زیر کلیک راست کرده و گزینه Show Disabled Devices را کلیک کنید.
سپس روی هدست کلیک راست کرده و گزینه Enable را زده تا دستگاه در سیستم تان فعال شود.
دوباره روی دستگاه کلیک راست رده و این بار گزینه Set as Default Device را بزنید و باز هم کلیک راست کرده و این بار Properties بگیرید.
در تب Levels، ولوم را تا آخر بالا ببرید.
در آخر فرم را ok کنید و وضعیت ارور را بررسی کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: