خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
برطرف کردن ارور 0x8500201d و سینک نشدن ایمیل در برنامه Mail ویندوز
اگر از برنامه Mail App ویندوز استفاده کنید، ممکن است به طور ناگهانی دریافت ایمیل در این برنامه استاپ شود و هیچ سینک ایمیلی بین برنامه و میل سرور صورت نمی گیرد. ارور فوق به وضوح بیانگر این نکته است که مشکلی در سینک ایمیل بین برنامه و میل سرور وجود دارد.
We can’t sync right now. But you may be able to find more information about this error code http://answers.microsoft.com
Error code: 0x8500201d
در حال حاضر این خطا می تواند به دلیل تنظیمات و پیکربندی اکانت شما باشد اما به این سادگی نیست و اول باید آن را اثبات کنید. پس برای این منظور ما یک لیست از مواردی که مرتبط به این موضوع و نحوه حل این ارور است را گردآوری کرده و در اختیار شما دوستان قرار می دهیم.
تنظیم ساعت و تاریخ در ویندوز
آیکون چرخ دنده یا Settings را انتخاب کنید.
در اینجا گزینه Manage Account را انتخاب کنید تا تمامی اکانتهای ایمیل تان که در این برنامه تنظیم و معرفی کرده اید، نشان داده شوند.
آن حساب ایمیلی که مشکل عدم Sync شدن ایمیل دارد را کلیک کرده و Change mailbox sync settings را انتخاب کنید.
sync option را غیرفعال کرده و فرم را ببندید.
با غیرفعال شدن sync option، اکانت ایمیل هم از برنامه حذف خواهد شد. پس شما مجددا باید عملیات اضافه کردن اکانت ایمیل تان را انجام دهید.
پس افزوده شدن و پابرجا بودن مشکل، به Settings -> Manage Account رفته و امانت ایمیل مشکل دار را Delete کنید.
و دوباره آن را اضافه کنید.
Something went wrong
We can’t sync right now. But you may be able to find more information about this error code http://answers.microsoft.com
Error code: 0x8500201d
در حال حاضر این خطا می تواند به دلیل تنظیمات و پیکربندی اکانت شما باشد اما به این سادگی نیست و اول باید آن را اثبات کنید. پس برای این منظور ما یک لیست از مواردی که مرتبط به این موضوع و نحوه حل این ارور است را گردآوری کرده و در اختیار شما دوستان قرار می دهیم.
Method 1: Make sure your PC Date and time is correct
حتما اطمینان حاصل کنید تاریخ و ساعت ویندوز به درستی تنظیم شده باشد.تنظیم ساعت و تاریخ در ویندوز
Method 2: Re-enable mail syncing
در قسمت Search ویندوز، mail را جستجو کرده و برنامه Mail را از لیست جستجو انتخاب کنید تا اجرا شود.آیکون چرخ دنده یا Settings را انتخاب کنید.
در اینجا گزینه Manage Account را انتخاب کنید تا تمامی اکانتهای ایمیل تان که در این برنامه تنظیم و معرفی کرده اید، نشان داده شوند.
آن حساب ایمیلی که مشکل عدم Sync شدن ایمیل دارد را کلیک کرده و Change mailbox sync settings را انتخاب کنید.
sync option را غیرفعال کرده و فرم را ببندید.
با غیرفعال شدن sync option، اکانت ایمیل هم از برنامه حذف خواهد شد. پس شما مجددا باید عملیات اضافه کردن اکانت ایمیل تان را انجام دهید.
پس افزوده شدن و پابرجا بودن مشکل، به Settings -> Manage Account رفته و امانت ایمیل مشکل دار را Delete کنید.
و دوباره آن را اضافه کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: