خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
برطرف کردن ارور Your Device Is Offline
اگر Microsoft account در ویندوزتان تنظیم کرده اید و توسط آن به ویندوز لاگین می کنید، این احتمال هست که با ارور Your Device Is Offline. Please Sign In With The Last Password Used On This Device مواجه شوید. مسئله اصلی در خصوص این خطا اتصال اینترنت است. اگر به تازگی ویندوز خود را ارتقا داده اید و یا رمز عبوز را تغییر داده اید، پس بدین منظور ویندوز نیاز است که با مایکروسافت سرور برای هماهنگ سازی و سینک کردن تایید هویت شما آنلاین باشد. Resetting password در خصوص این ارور مشکل را حل نمی کند و به نظر می رسد دوباره با این خطا مواجه شوید. برای حل مشکل سینک کردن با مایکروسافت سرور، نیاز است که اکانت مشکل دار را هم از ویندوز و هم از Microsoft server حذف نمایید.
سپس ایمیلی که از آن برای لاگین به ویندوز استفاده می کنید را به همراه عبارت امنیتی وارد و Next کنید.
حالا باید مشخص کنید که کد امنیتی را به چه شکل تمایل دارید که دریافت کنید. گزینه مورد نظرتان را انتخاب کرده و Next کنید.
اکنون در این مرحله باید security code ای که برای تان ارسال شده را در کادر زیر وارد کنید.
اکنون در فرم زیر می توانید پسورد جدیدتان را وارد کنید.فقط این نکته را توجه داشته باشید که حداقل طول پسورد باید 8 کاراکتر باشد.
پس از ریست موفقیت آمیز پسورد، پیغام Account has been recovered نشان داده خواهد شد.
حالا کامپیوتری که در زمان لاگین بدان مشکل داشتید را ریستارت کنید و اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنتی آن برقرار باشد. پس از ریستارت شدن و بالا امدن ویندوز، باید بتوانید بدون مشکل با اکانت مایکروسافتی به ویندوز لاگین کنید.
همینطور سایر مراحل را Next کنید تا وارد مرحله شکل زیر شوید. در این مرحله از پایین سمت چپ، لینک Repair your computer را کلیک کنید.
بدین ترتیب پنجره choose an option ظاهر خواهد شد که در اینجا باید گزینه Troubleshoot را کلیک کنید.
در این مرحله هم گزینه Advanced option را کلیک کنید.
در پنجره Advanced options هم گزینه Command Prompt را انتخاب کنید.
در cmd باز شده عبارت regedit را وارد و Enter کنید تا رجیستری ویندوز باز شود.
سپس مسیر زیر را در رجیستری دنبال کنید:
Key یا فولدر StoredIdentities را باز کنید و در زیر آن باید Microsoft Account خودتان را که به ویندوز لاگین می کنید را مشاهده کنید. آن را Delete کنید.
برای تکمیل فرآیند Delete Account به Microsoft account page وارد شوید(از یک سیستم دیگر) و از قسمت device روی لینک دستگاه مورد نظرتان که از آن استفاده می کنید کلیک کنید تا حذف شود. مثلا اگر از طریق لب تاپ لاگین می کنید، در اینجا لینک لب تاپ مشخص است که باید کلیک و حذف شود.
اکنون از رجیستری خارج شوید و در CMD دستور Exit را وارد و Enter کنید تا وارد پنجره Choose an option شوید و در اینجا هم گزینه Continue را کلیک کنید تا سیستم ریستارت شود و حالا اگر اتصال اینترنتی درستی داشته باشید می توانید با مایکروسافت اکانت تان به ویندوز لاگین کنید.
همینطور سایر مراحل را Next کنید تا وارد مرحله شکل زیر شوید. در این مرحله از پایین سمت چپ، لینک Repair your computer را کلیک کنید.
بدین ترتیب پنجره choose an option ظاهر خواهد شد که در اینجا باید گزینه Troubleshoot را کلیک کنید.
در این مرحله هم گزینه Advanced option را کلیک کنید.
در پنجره Advanced options هم گزینه System Restore را کلیک کنید و مراحل را برای بازیابی Restore کردن طی کنید.
پس از اتمام فرآیند سیستم را ریستارت کنید و وضعیت مشکل را بررسی کنید.
Method 1: Reset the Microsoft Account Password
در یک سیستم دیگری که اتصال اینترنتی ان برقرار است، به این لینک مراجعه کنید و از پیج، گزینه I forgot my password را انتخاب کرده و فرم را Next کنید.سپس ایمیلی که از آن برای لاگین به ویندوز استفاده می کنید را به همراه عبارت امنیتی وارد و Next کنید.
حالا باید مشخص کنید که کد امنیتی را به چه شکل تمایل دارید که دریافت کنید. گزینه مورد نظرتان را انتخاب کرده و Next کنید.
اکنون در این مرحله باید security code ای که برای تان ارسال شده را در کادر زیر وارد کنید.
اکنون در فرم زیر می توانید پسورد جدیدتان را وارد کنید.فقط این نکته را توجه داشته باشید که حداقل طول پسورد باید 8 کاراکتر باشد.
پس از ریست موفقیت آمیز پسورد، پیغام Account has been recovered نشان داده خواهد شد.
حالا کامپیوتری که در زمان لاگین بدان مشکل داشتید را ریستارت کنید و اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنتی آن برقرار باشد. پس از ریستارت شدن و بالا امدن ویندوز، باید بتوانید بدون مشکل با اکانت مایکروسافتی به ویندوز لاگین کنید.
Method 2: Completely Delete your Microsoft Account from Windows and Server
لطفا DVD نصب ویندوز را در دستگاه DVD Rom قرار داده و ویندوز را از روی DVD بوت کنید. سپس به مرحله Press any key to boot from CD or DVD وارد می شوید که برای بوت باید یک کلید دلخواه از کیبورد را بفشارید.همینطور سایر مراحل را Next کنید تا وارد مرحله شکل زیر شوید. در این مرحله از پایین سمت چپ، لینک Repair your computer را کلیک کنید.
بدین ترتیب پنجره choose an option ظاهر خواهد شد که در اینجا باید گزینه Troubleshoot را کلیک کنید.
در این مرحله هم گزینه Advanced option را کلیک کنید.
در پنجره Advanced options هم گزینه Command Prompt را انتخاب کنید.
در cmd باز شده عبارت regedit را وارد و Enter کنید تا رجیستری ویندوز باز شود.
سپس مسیر زیر را در رجیستری دنبال کنید:
KEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\IdentityCRL\StoredIdentities
Key یا فولدر StoredIdentities را باز کنید و در زیر آن باید Microsoft Account خودتان را که به ویندوز لاگین می کنید را مشاهده کنید. آن را Delete کنید.
برای تکمیل فرآیند Delete Account به Microsoft account page وارد شوید(از یک سیستم دیگر) و از قسمت device روی لینک دستگاه مورد نظرتان که از آن استفاده می کنید کلیک کنید تا حذف شود. مثلا اگر از طریق لب تاپ لاگین می کنید، در اینجا لینک لب تاپ مشخص است که باید کلیک و حذف شود.
اکنون از رجیستری خارج شوید و در CMD دستور Exit را وارد و Enter کنید تا وارد پنجره Choose an option شوید و در اینجا هم گزینه Continue را کلیک کنید تا سیستم ریستارت شود و حالا اگر اتصال اینترنتی درستی داشته باشید می توانید با مایکروسافت اکانت تان به ویندوز لاگین کنید.
Method 3: Restore your PC using Windows installation disc
لطفا DVD نصب ویندوز را در دستگاه DVD Rom قرار داده و ویندوز را از روی DVD بوت کنید. سپس به مرحله Press any key to boot from CD or DVD وارد می شوید که برای بوت باید یک کلید دلخواه از کیبورد را بفشارید.همینطور سایر مراحل را Next کنید تا وارد مرحله شکل زیر شوید. در این مرحله از پایین سمت چپ، لینک Repair your computer را کلیک کنید.
بدین ترتیب پنجره choose an option ظاهر خواهد شد که در اینجا باید گزینه Troubleshoot را کلیک کنید.
در این مرحله هم گزینه Advanced option را کلیک کنید.
در پنجره Advanced options هم گزینه System Restore را کلیک کنید و مراحل را برای بازیابی Restore کردن طی کنید.
پس از اتمام فرآیند سیستم را ریستارت کنید و وضعیت مشکل را بررسی کنید.
نمایش دیدگاه ها (2 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: