خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
قرار دادن فاصله قبل از پاراگراف ها در Word
گاها برخی از داکیومنت های ورد، به دلیل عدم وجود پاراگراف بندی و فرمت مناسب، نامنظم ممکن است به نظر برسند. که این امر اساساً به دلیل فاصله نامناسب بین پاراگراف ها است. در این پست ما نشان خواهیم داد که چگونه با اضافه کردن فاصله بین پاراگراف ، سند Word خود را به سرعت مرتب و منظم تر کنید.
البته در داکیومنتهایی که تصاویر زیادی دارند و یا حجم مطالب بصورت پراکنده و محتوای کمی دارد، این کار چندان کمکی نمی کند. ولی در اسناد یا نامه های word ای که کلمات و خطوط بسیار زیادی در آنها وجود دارد، انجام همین کار ساده می تواند سند یا نامه ورد را مرتب تر و خواناتر نشان دهد.
این مراحل در Word 2010 انجام شده، ولی مراحل در نسخه ها و ورژن های بعدی آفیس هم به همین منوال می باشد.
برای اضافه کردن فاصله، ابتدا سند ورد خود را باز کنید. سپس به تب Home رفته و مانند تصویر زیر، گزینه Line And Paragraph Spacing را کلیک کرده و آیتم Add Space Before Paragraph را انتخاب کنید.
البته در داکیومنتهایی که تصاویر زیادی دارند و یا حجم مطالب بصورت پراکنده و محتوای کمی دارد، این کار چندان کمکی نمی کند. ولی در اسناد یا نامه های word ای که کلمات و خطوط بسیار زیادی در آنها وجود دارد، انجام همین کار ساده می تواند سند یا نامه ورد را مرتب تر و خواناتر نشان دهد.
این مراحل در Word 2010 انجام شده، ولی مراحل در نسخه ها و ورژن های بعدی آفیس هم به همین منوال می باشد.
برای اضافه کردن فاصله، ابتدا سند ورد خود را باز کنید. سپس به تب Home رفته و مانند تصویر زیر، گزینه Line And Paragraph Spacing را کلیک کرده و آیتم Add Space Before Paragraph را انتخاب کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: