خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
چگونه Outlook را برای پیشفرض ایمیل در ویندوز کنیم
اگر برنامه Outlook در سیستم تان به عنوان برنامه پیشفرض ایمیل معرفی نشده باشد، در برخی شرایط کار شما را سخت تر می کند. مثلا روی لینک یک ایمیل در یک وب سایتی کلیک می کنید، برنامه ای که به صورت پیشفرض برای ایمیل در سیستم شما تنظیم شده باشد، باز می شود. از این رو اگر ایمیل خود را روی Outlook تنظیم کرده باشید ولی آن را برنامه پیشفرض Email نکرده باشید، کا شما را کمی بیشتر می کند.
تصویر زیر مربوط به Outlook 2010 می باشد ولی در هر نسخه ای از اوت لوک مراحل به همین صورت است.
برای این منظور، به منوی File رفته و سپس گزینه Options را کلیک کنید.
بدین ترتیب فرم Outlook Options باز خواهد شد. بصورت پیشفرض از پنل سمت چپ گزینه General انتخاب شده است. اگر گزینه ای دیگری را انتخاب کرده اید، باید General را انتخاب کرده و از قسمت مقابل و از بخش Start up options، تیک گزینه Make Outlook the default program for E-mail, Contacts, and Calendar را فعال کنید.
در آخر هم فرم را OK کنید.
تصویر زیر مربوط به Outlook 2010 می باشد ولی در هر نسخه ای از اوت لوک مراحل به همین صورت است.
برای این منظور، به منوی File رفته و سپس گزینه Options را کلیک کنید.
بدین ترتیب فرم Outlook Options باز خواهد شد. بصورت پیشفرض از پنل سمت چپ گزینه General انتخاب شده است. اگر گزینه ای دیگری را انتخاب کرده اید، باید General را انتخاب کرده و از قسمت مقابل و از بخش Start up options، تیک گزینه Make Outlook the default program for E-mail, Contacts, and Calendar را فعال کنید.
در آخر هم فرم را OK کنید.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: