خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
روش ثبت چکهای اول دوره در نرم افزار خزانه داری راهکار
در این آموزش به چگونگی ثبت چکهای اول دوره در سیستم یکپارچه راهکار می پردازیم. برای ثبت چکهای اول دوره ابتدا لازم است تا مکانیزم تولید اسناد اتوماتیک حسابداری را در نرم افزار موقتاً غیر فعال کنید. سپس چکهای اول دورۀ خود را ثبت نموده و مجدداً مکانیزم تولید اسناد اتوماتیک حسابداری را فعال نمایید. در ادامه به چگونگی این کار پرداخته ایم.
➊ ابتدا وارد منوی "تعاریف پایه - تنظیمات - تنظیمات شرکت جاری" شوید.
➋ فرم "تنظیمات شرکت" نمایان می شود. این فرم دارای چندین تَب می باشد. ابتدا تب مالی، و سپس تب خزانه داری را انتخاب نمایید. در تب خزانه داری تیک گزینه "تولید تمام اتوماتیک اسناد حسابداری برای بخش خزانه داری" را بردارید و بر روی "ثبت و خروج" کلیک کنید.
➌ برای فعال کردن این گزینه نیز، کافیست همین مراحل را تکرار کنید و این بار تیک آن را بزنید.
روش غیر فعال کردن مکانیزم تولید اسناد اتوماتیک حسابداری برای بخش خزانه داری
➊ ابتدا وارد منوی "تعاریف پایه - تنظیمات - تنظیمات شرکت جاری" شوید.
➋ فرم "تنظیمات شرکت" نمایان می شود. این فرم دارای چندین تَب می باشد. ابتدا تب مالی، و سپس تب خزانه داری را انتخاب نمایید. در تب خزانه داری تیک گزینه "تولید تمام اتوماتیک اسناد حسابداری برای بخش خزانه داری" را بردارید و بر روی "ثبت و خروج" کلیک کنید.
➌ برای فعال کردن این گزینه نیز، کافیست همین مراحل را تکرار کنید و این بار تیک آن را بزنید.
برای مشاهده فهرست کامل آموزشهای این دوره بر روی لینک زیر کلیک کنید :
دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار
دوره آموزش جامع سیستم یکپارچه سازمانی راهکار
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: