خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
اضافه کردن مخاطبین از Outlook در Word
ویژگی Address Book در برنامه Word به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات contact های موجود در نرم افزار کلاینت ایمیلی که در سیستم تان استفاده می کنید را استخراج کرده و در ورد قرار دهید. برای این کار نیازی به راه اندازی Outlook ندارید! شما می توانید مخاطبین Outlook را بدون نیاز به export یا import در ورد اضافه کنید. در این پست ، ما نحوه وارد کردن مخاطبین از Outlook به Word را به شما نشان می دهیم. با استفاده از این روش می توانید مخاطبین Outlook را با Address Book سینک کنید.
بهترین قسمت ماجرا این است که شما حتی نیازی به اجرای Outlook هم ندارید زیرا برنامه Word اطلاعات مخاطبین را مستقیماً از لیست مخاطبین سرویس گیرنده ایمیل خارج می کند. بنابراین، می توانید به سرعت به اسناد خود، مخاطبین را اضافه کنید.
برنامه Word را باز کرده و از منوی File گزینه Options را کلیک کنید.
بدین ترتیب فرم Word Options باز می شود. سپس از پانل سمت چپ Quick Access Toolbar را انتخاب کرده و سپس در قسمت مقابل و از کامبوباکس Choose Commands From گزینه Commands Not in the Ribbon را انتخاب کنید.
از لیست هم آیتم Address Book را یافته و آن را انتخاب کرده و سپس دکمه Add را کلیک کنید.
سپس فرم را Ok کنید.
اکنون ، به سند Microsoft Word خود برگردید. در نوار بالای برنامه Word و در قسمت Quick Access باید اکنون آیکون Address Book ظاهر شود. مخاطب مورد نظر را از لیست انتخاب کرده و دکمه OK کنید تا به ورد اضافه شود.
بهترین قسمت ماجرا این است که شما حتی نیازی به اجرای Outlook هم ندارید زیرا برنامه Word اطلاعات مخاطبین را مستقیماً از لیست مخاطبین سرویس گیرنده ایمیل خارج می کند. بنابراین، می توانید به سرعت به اسناد خود، مخاطبین را اضافه کنید.
برنامه Word را باز کرده و از منوی File گزینه Options را کلیک کنید.
بدین ترتیب فرم Word Options باز می شود. سپس از پانل سمت چپ Quick Access Toolbar را انتخاب کرده و سپس در قسمت مقابل و از کامبوباکس Choose Commands From گزینه Commands Not in the Ribbon را انتخاب کنید.
از لیست هم آیتم Address Book را یافته و آن را انتخاب کرده و سپس دکمه Add را کلیک کنید.
سپس فرم را Ok کنید.
اکنون ، به سند Microsoft Word خود برگردید. در نوار بالای برنامه Word و در قسمت Quick Access باید اکنون آیکون Address Book ظاهر شود. مخاطب مورد نظر را از لیست انتخاب کرده و دکمه OK کنید تا به ورد اضافه شود.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: