خوش آموز درخت تو گر بار دانش بگیرد، به زیر آوری چرخ نیلوفری را
مدیریت یادداشت ها، چگونه یادداشت های خود را مدیریت کنیم!
این یکی از بهترین برنامه های رایگان از طرف شرکت گوگل است که شاید بسیاری نمی دانستند و از آن هم استفاده نمی کردند.
واقعا این برنامه محشر است و بصورت یک پلتفرم برای مدیریت و نظم بخشیدن به یادداشت های شما ارائه گردیده است. در عین حال که کاربری و GUI بسیار ساده و کاربر پسندی که دارد واقعا قدرتمند ظاهر شده است. دوستان یک واقعیتی را صادقانه باید بپذیریم. در قرن حاضر، ما هر چقدر هم که حافظه قوی ای داشته باشیم، با این حجم کار و استرس در طول روز بالاخره دچار فراموشی می شویم.
خب، سخن کوتاه می کنیم و به سراغ استفاده از این برنامه می رویم
این برنامه بصورت تحت وب می باشد و باید به این سرویس از طریق مرورگر وب لاگین کنید پس طبیعتا برای لاگین به برنامه، ارتباط اینترنت سیستم شما هم باید برقرار باشد.
برای ورود به برنامه لطفا اینجا کلیک کنید
سپس در Page نمایش داده شده باید ایمیل و پسورد را وارد کرده تا به برنامه لاگین کنید و پس از لاگین شدن فرم شکل زیر نمایش داده می شود.
خب، حالا در بالای صفحه در قسمت Take a note کلیک کنید.
حالا متن مربوط به یادداشت را وارد کنید. حتی اگر تمایل داشته باشید می توانید برای این یادداشت عکس هم آپلود کنید.در شکل زیر یک یادداشت و یک عکس با هم قرار داده شده اند.
شما به سادگی میتوانید این یادداشت ها را ویرایش، حذف و حتی آرشیو و بایگانی کنید.
قابلیت دیگر این پلتفرم قدرتمند این است که می توانید در آن یادآور یا Reminder تنظیم کنید. البته در زمان ایجاد یادداشت هم میتوانستید آن یادداشت را به مجموعه Reminder ها اضافه کنید.
برای ایجاد Reminder در سمت چپ پنل روی آیتم Reminder کلیک کنید.
برای ایجاد یک یادآور در قسمت Take a note کلیک کرده و متن خود را وارد کنید. حتی برای Reminder ها هم می توانید عکس اضافه کنید.
و همانطور که در که در قسمت highlight شده تصویر زیر مشاهده می کنید اگر در پایین یادآور کلیک کنید می توانید تاریخ و ساعت Reminder را هم تنظیم کنید.
در تاریخ و ساعتی که شما تنظیم و مقرر کرده اید این Reminder در مرورگر نمایش داده می شود و شما حتما باید در تنظیمات مرورگر به اکانت gmail خود لاگین کرده باشید که این یادآور برای شما نمایش داده شود.
امکانات این برنامه واقعا جالب است که در این مقاله به دو مورد که بیشتر پر کاربرد تر هستند پرداختیم.
واقعا این برنامه محشر است و بصورت یک پلتفرم برای مدیریت و نظم بخشیدن به یادداشت های شما ارائه گردیده است. در عین حال که کاربری و GUI بسیار ساده و کاربر پسندی که دارد واقعا قدرتمند ظاهر شده است. دوستان یک واقعیتی را صادقانه باید بپذیریم. در قرن حاضر، ما هر چقدر هم که حافظه قوی ای داشته باشیم، با این حجم کار و استرس در طول روز بالاخره دچار فراموشی می شویم.
خب، سخن کوتاه می کنیم و به سراغ استفاده از این برنامه می رویم
این برنامه بصورت تحت وب می باشد و باید به این سرویس از طریق مرورگر وب لاگین کنید پس طبیعتا برای لاگین به برنامه، ارتباط اینترنت سیستم شما هم باید برقرار باشد.
برای ورود به برنامه لطفا اینجا کلیک کنید
سپس در Page نمایش داده شده باید ایمیل و پسورد را وارد کرده تا به برنامه لاگین کنید و پس از لاگین شدن فرم شکل زیر نمایش داده می شود.
خب، حالا در بالای صفحه در قسمت Take a note کلیک کنید.
حالا متن مربوط به یادداشت را وارد کنید. حتی اگر تمایل داشته باشید می توانید برای این یادداشت عکس هم آپلود کنید.در شکل زیر یک یادداشت و یک عکس با هم قرار داده شده اند.
شما به سادگی میتوانید این یادداشت ها را ویرایش، حذف و حتی آرشیو و بایگانی کنید.
قابلیت دیگر این پلتفرم قدرتمند این است که می توانید در آن یادآور یا Reminder تنظیم کنید. البته در زمان ایجاد یادداشت هم میتوانستید آن یادداشت را به مجموعه Reminder ها اضافه کنید.
برای ایجاد Reminder در سمت چپ پنل روی آیتم Reminder کلیک کنید.
برای ایجاد یک یادآور در قسمت Take a note کلیک کرده و متن خود را وارد کنید. حتی برای Reminder ها هم می توانید عکس اضافه کنید.
و همانطور که در که در قسمت highlight شده تصویر زیر مشاهده می کنید اگر در پایین یادآور کلیک کنید می توانید تاریخ و ساعت Reminder را هم تنظیم کنید.
در تاریخ و ساعتی که شما تنظیم و مقرر کرده اید این Reminder در مرورگر نمایش داده می شود و شما حتما باید در تنظیمات مرورگر به اکانت gmail خود لاگین کرده باشید که این یادآور برای شما نمایش داده شود.
امکانات این برنامه واقعا جالب است که در این مقاله به دو مورد که بیشتر پر کاربرد تر هستند پرداختیم.
نمایش دیدگاه ها (0 دیدگاه)
دیدگاه خود را ثبت کنید: